Gå til innhold

PS3 kontrollen har dårligst batterikapasiteten!

Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Xbox 360 følger det ikkje med oppladbare batterier heller forsåvidt ;)

Heilt klart fan av Sony sin løsning her, gitt at batteriet har mange års levetid ved riktig bruk. DEn ekstra vekten batteriet gir 360 kontrollen liker eg godt, føles bedre og meir solid.

Lenke til kommentar

Hvordan slår man egentlig av ps3 kontrollen.

Jeg spiller en time, slår av maskinen - kommer tilbake par dager etterpå så er alltid batteriet flatt..

Er jo latterlig..

Skrur virkelig ikke kontrollen seg av når den ikke har vært aktiv på lenge?

Når du skrur av maskinen, skrur ikke kontrollen seg da automatisk av?

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med xboxkontrollen, den har en helt latterlig rekkevidde. Jeg kan stå 1 etasje over og forstatt kommunisere med andre gjennom xbox live og trådløs kontroll. Er mindre fornøyd med PS3-kontrollen, den har altfor kort levetid, dette bare bekrefter hva jeg allerede trodde. En fordel er at den er veldig lett, men dette spiller egentlig ikke noen rolle for meg.

Lenke til kommentar

PS3-ordningen funker som bare det, utrolig digg å slippe å kjøpe batterier hele tiden. Jeg har Wii med 4 kontroller, og batteribudsjettet der i gården har vært ganske så høyt i aktive perioder. Men det skal visst gå ann å få tak i en såkalt "docking station" som lader opp batteriene der også.

Lenke til kommentar
PS3-ordningen funker som bare det, utrolig digg å slippe å kjøpe batterier hele tiden. Jeg har Wii med 4 kontroller, og batteribudsjettet der i gården har vært ganske så høyt i aktive perioder. Men det skal visst gå ann å få tak i en såkalt "docking station" som lader opp batteriene der også.

Bare pass opp, disse er ikke lisensiert av Nintendo og noen har fått rykte på seg på å ødelegge kontrollene.

Lenke til kommentar
Wii så hvidt jeg vet har ikke noen som helst mulighet til lading av batteriene, 360 har et stativ

Vel det blir vel kun i et gitt scenario at dette blir korrekt: Hvis man absolutt vil unngå å kjøpe 'off-the-shelf' oppladbare batterier, og en 'off-the-shelf' lader. Gjør man derimot det, har begge konsollene oppladbare batterier, og ikke et stativ på 360 heller.

Lenke til kommentar

Lurer på om de har gjort noe med batteriet i dual shock 3. Skal ikke si det for sikkert, men jeg synes det varer lenger og har risting.

Men som andre nevner. Sony må snart komme med en oppdatering som skrur av kontrollen når den ikke er bruk.. og som lar deg skru den av under filmer.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

PS3 kontrollen er å foretrekke da man aldri slipper å kjøpe ekstra batterier, eller utstyr for å lade den. I tillegg hvis man har to kontroller, som jeg vil anta er ganske vanlig, har man som regel alltid en som kan brukes mens den andre lader. Hvis batteriet i kontrollen ryker av naturlige grunner får man dessuten en ny kontroll av Sony, så dette er heller ikke noe problem. Savner en funksjon som skrur av kontrollen etter en viss tid, som andre har nevnt, men har til dels vent meg til å skru den av etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...