Spillorakelet Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 De oppladbare batteriene til 360 varer faktisk enda kortere enn ps3 sine, noe de burde nevnt i den testen. Med vanlige batterier varer de minst 3 ganger så lenge! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg er i hvertfall fornøyd med min kontroll, lader den når jeg ser på film osv, tar ikke langen stunden å lade den opp! Til xbox følger det ikke en gang med lader! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 På Xbox 360 følger det ikkje med oppladbare batterier heller forsåvidt Heilt klart fan av Sony sin løsning her, gitt at batteriet har mange års levetid ved riktig bruk. DEn ekstra vekten batteriet gir 360 kontrollen liker eg godt, føles bedre og meir solid. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan slår man egentlig av ps3 kontrollen. Jeg spiller en time, slår av maskinen - kommer tilbake par dager etterpå så er alltid batteriet flatt.. Er jo latterlig.. Skrur virkelig ikke kontrollen seg av når den ikke har vært aktiv på lenge? Når du skrur av maskinen, skrur ikke kontrollen seg da automatisk av? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er kjempefornøyd med xboxkontrollen, den har en helt latterlig rekkevidde. Jeg kan stå 1 etasje over og forstatt kommunisere med andre gjennom xbox live og trådløs kontroll. Er mindre fornøyd med PS3-kontrollen, den har altfor kort levetid, dette bare bekrefter hva jeg allerede trodde. En fordel er at den er veldig lett, men dette spiller egentlig ikke noen rolle for meg. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan slår man egentlig av ps3 kontrollen. PS-knappen -> Turn off controller. Den slår seg også av når du slår av maskinen. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Så dette betyr at Ps3 kontrollen er dårligst til å være påslått... Xbox 360 og Wii vinner på at de kan være slått av... THIS JUST IN: Ps3 bruker nesten ikke strøm sammenlignet med "Random consol" fordi Ps3 ble skrudd av under test tiden. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PS3-ordningen funker som bare det, utrolig digg å slippe å kjøpe batterier hele tiden. Jeg har Wii med 4 kontroller, og batteribudsjettet der i gården har vært ganske så høyt i aktive perioder. Men det skal visst gå ann å få tak i en såkalt "docking station" som lader opp batteriene der også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PS3-ordningen funker som bare det, utrolig digg å slippe å kjøpe batterier hele tiden. Jeg har Wii med 4 kontroller, og batteribudsjettet der i gården har vært ganske så høyt i aktive perioder. Men det skal visst gå ann å få tak i en såkalt "docking station" som lader opp batteriene der også. Bare pass opp, disse er ikke lisensiert av Nintendo og noen har fått rykte på seg på å ødelegge kontrollene. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg kan veldig godt leve med at batteriene på PS3 varer kortere så lenge de er oppladbare (og ikke ekstrautstyr). Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kjøpte en slik til 360 etter å ha gått igjennom noen hundre Ikea batterier. Aldri målt tiden, men bytter vel en gang i uken tenker jeg. Enkelt å greit, alltid ett full ladet batteri klart, men over 50 timer holder det nok ikke. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Litt OT: Har Dualshock bevegelse funkson? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jepp, den er merket "Dual Shock 3" og "SIXAXIS". Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Litt OT: Har Dualshock bevegelse funkson? Dualshock 3 har selvfølgelig det. Hvis ikke hadde jo visse spill blitt uspillbart med dualshocken. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Litt OT: Har Dualshock bevegelse funkson? Ja Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 360 har et stativ Hva i all verden er det du snakker om? Lenke til kommentar
freke Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Wii så hvidt jeg vet har ikke noen som helst mulighet til lading av batteriene, 360 har et stativ Vel det blir vel kun i et gitt scenario at dette blir korrekt: Hvis man absolutt vil unngå å kjøpe 'off-the-shelf' oppladbare batterier, og en 'off-the-shelf' lader. Gjør man derimot det, har begge konsollene oppladbare batterier, og ikke et stativ på 360 heller. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PØH! PS3 kontrolleren har ypperlig kapasitet, har ladet min hele 3 ganger siden jeg fikk den i Desember Såe, hah! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Lurer på om de har gjort noe med batteriet i dual shock 3. Skal ikke si det for sikkert, men jeg synes det varer lenger og har risting. Men som andre nevner. Sony må snart komme med en oppdatering som skrur av kontrollen når den ikke er bruk.. og som lar deg skru den av under filmer. Endret 4. februar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
goggys Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 PS3 kontrollen er å foretrekke da man aldri slipper å kjøpe ekstra batterier, eller utstyr for å lade den. I tillegg hvis man har to kontroller, som jeg vil anta er ganske vanlig, har man som regel alltid en som kan brukes mens den andre lader. Hvis batteriet i kontrollen ryker av naturlige grunner får man dessuten en ny kontroll av Sony, så dette er heller ikke noe problem. Savner en funksjon som skrur av kontrollen etter en viss tid, som andre har nevnt, men har til dels vent meg til å skru den av etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå