pacman Skrevet 17. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har hatt en notebook fra HP i ca. 2 måneder uten noen nevneverdige problemer, helt til i går da jeg skulle koble meg på internett som vanlig (jeg bruker et innebygd modem og telefonlinja). Feilmeldingen som jeg får fra AOL er at det ikke er noe summetone. (Jeg hører modemet slå nummeret men ikke noe mer). Jeg har nå prøvd ørten forskjellige telefonkabler som alle fungerer fint med min stasjonære PC men ikke på notebooken. Jeg har reinstallert AOL og selvfølgelig prøvd troubleshoot uten at noe av dette hjalp. Modemet er av typen ESS Superlink-M og drivern er fra 18/09 2001. Jeg regner med at modem-porten min er blitt ødelagt, hva kan jeg gjøre med dette ? Noen som har peiling ? Håper noen kan hjelpe meg. pac-man Lenke til kommentar
bacon Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Modemet ligger vel i et MiniPCI-kort på de fleste bærbare maskiner. Du kan jo undersøke om det er det som er ødelagt. Det går an å kjøpe nytt / eventuelt en garantisak?? Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 18. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 AOL !!!! prøv og stille inn nummeret til din mobil for og sjekke om modemet virker . Hvis det klarer og ringe til din mobil så virker det , dat er det AOL / brukernavn og pass som er problemet. Lenke til kommentar
pacman Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2003 Takk for svar. Jeg har prøvd å ringe mobilen min og fikk samme feilmelding som før. Det merkelige er at dette skjedde midt på dagen uten at jeg hadde forandret noe. Vet at AOL stinker men det virker som om ingenting går ut i fra maskina så etter min mening er det modemet eller porten det er feil med. Jeg har ikke garanti på maskina da jeg fikk den i gave fra HP etter å ha jobba der. Hvordan kan jeg få skifta til ny port ? pacman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå