Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 det er lagd en ny logotråd da, se selv Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Syns newcastle sin er fin i år eg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har alltid likt Newcastle-draktene veldig godt, men City-draktene er også meget fin. De aller råeste er likevel retro-draktene til United, ala det de spilte med for å minnes flytragedien. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er selv Liverpool supporter så må jo nesten si at dem er finest , men må si at Arsenal sin 3. drakt og bortedrakta er ekstremt pen. Newcastle sine hjemmedrakter er også kule. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 1. Birmingham. Praktdrakt det ikke går an å mislike. 2. Bortedrakta til Man United. 3. Tottenham Resten kan ta seg et blåsyrebad. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Spurs har lansert de nye draktene for neste sesong: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hjemmedrakten er ok, lite forandring fra i år. Bra at man går tilbake til blå shorts igjen. De helhvite som vi har spilt med i år burde være forbeholdt Europa-cup spill som det alltid har vært. Bortedrakten er jeg ikke særlig begeistret for. Tredjedrakten (sort med gull detaljer) er vel grei den, sel om det er lite Spurs. Ellers liker jeg ikke reklamen som har for mye tekst. Men det er klart at man ikke kan forvente noe annet fra en sponsor som betaler £8.5 M per år og som har en rimelig ukjent logo. Endret 8. mai 2008 av Solaar Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Fulham er i en klasse for seg. Tottenham følger. Endret 8. mai 2008 av flueprat Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Newcastle-drakta frå 06/07-sesongen. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det flere enn Tottenham som har lansert neste sesongs drakter? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ja, liverpool. Keeper: De spilte i den mot City. Jeg synes den så veldig bra ut. Endret 9. mai 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Liker ikke adidas, men den der så jævlig bra ut. Mye, mye bedre enn årets latterlige pool-drakt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Fin, enkel og retro. Selv om jeg hater rødt så var den ikke så verst. Endret 9. mai 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå