Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hvilken drakt synes dere er penest? Her har vi Arsenal. Fin drakt. Endret 4. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Her er Man Utd sin drakt. Fin den også, men liker nok Arsenal sin litt bedre. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Everton. Litt rotete og meningsløs. Endret 4. februar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Chelsea. Ligg kjedelig. Liverpool. Hakket bedre enn Chelsea. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Aston Villa. Fin. Manchester City. Fineste hittil. Blackburn. Huffda... Portsmouth. Kjedelig. West Ham. Hvorfor ikke? Tottenham. Ren og pen. Newcastle. Stakkars fans. Middlesbrough. Høyst brukbart. Bolton. Helt grei, men noe kjedelig design? Wigan. Tja... Sunderland. Slitsomt og stygt. Reading. Tøft. Birmingham. Æsj, nei. Fulham. Ja takk. Derby. Bedriten. For å lage en Topp 5: 1. Manchester City 2. Fulham 3. Tottenham 4. Arsenal 5. Aston Villa Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Topp fem i tilfeldig rekkefølge: Man Utd, Fulham, Newcastle, Chelsea, Liverpool, Arsenal. Og ja, det ble seks Goscinny Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fulham har en pen drakt, samme med Manchester United. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ManUtd og Wigan har flotte drakter, samt Fulham og Derby....Mens Sunderland,Bolton og Birmingham ikke ser ut Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg bryr meg mest om spansk fotball, og har derfor ingen lag jeg heier på i PL. Når det gjelder drakter så syntes jeg Arsenal og City har fineste drakter, mens Liverpool bånner lista overlegent. Stygg som helv*** Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Da har du ikke sett Greuther Fürth sine drakter. Styggeste i verden? http://www.unisport.dk/?page=Produkt&k...11&id=29963 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 City har de klart fineste draktene i år. Jeg er vel programforpliktet til å si at røde drakter ikke er fine, men uavhengig av laget jeg holder med så klarer jeg ikke å like røde drakter, jeg synes rett og slett det er fryktelig stygt Har alltid hatt sansen for det enkle og rene, så sånn sett så er jo Fulham, Spurs og Chelsea sine drakter også fine. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Som United fan så må jeg si at City har penest drakter Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Dette er min liste. 1. Tottenham 2. Derby 3. Arsenal 4. Fullham 5. Manchester United Edit: Innlegg nr. 100 Endret 5. februar 2008 av stizzen Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva synes dere om Norge da? Hvem har finest drakter? Start å Viking hadde finest i fjord. Klubblogoene er bare tragiske i forhold til england. Hvem synes dere har kulest logo i england og i Norge? Jeg må si Spurs, City i PL og HamKam i TL :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ok, jeg skal poste de kuleste logoene Vikersund I.F Har en kul logo Manchester United Denne er en klassiker, som har fine farger, og et flott motiv Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ok, jeg skal poste de kuleste logoene Vikersund I.F Har en kul logo Manchester United Denne er en klassiker, som har fine farger, og et flott motiv Probleme med TL er at logoene er så lite kreative. Det er en runding eller noe sånnt med lagets navn inni. Ikke noen ørner eller drager eller sånne kule ting de har i PL Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 de fineste draktene i premier league er: 1. Blackburn 2. West Ham 3. Man City 4. Fulham 5. Newcastle Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Lag en logo-tråd, da! Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lag en logo-tråd, da! BlaBlaBla...... Gidder ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå