delfin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har nå, etter en del forespørsler, fikset på klienten min til Vyke. Med denne kan man sende SMS via Vyke, med et enkelt grensesnitt. Her er den kan lastes ned her: http://www.fadingfog.org/sms/ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er ikke slik sende gratis sms greier? Eller koster det faktisk penger? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Tja.. det var gratis i starten, men nå koster det 13 øre per sms... de kjører av og til gratis og... Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 morro.. men 13 øre er jo ikke noe det da^^ så du kan sende ganske mange meldigner for 150kr takk skal du ha Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei. Hvordan er det da? Hvis man bruker programmet, får man meldingene på regningen når abonoment reggningen kommer? Hvis det er slik så er det ikke noe forskjell på å sende med programmet enn å sende melding fra mobilen. Jeg fikk imidlertid problemer med å starte programmet i Windows 2000. Endret 5. februar 2008 av wil Lenke til kommentar
delfin Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Du må registrere deg på vyke.com. Du forhåndsbetaler meldingene... Programmet bruker VS.NET 3.5, så det må du installere... Lenke til kommentar
korealight Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei, fantastisk program!! Får du oppdatert det slik at det fungerer med "nye" VYKE? Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 virker som et program som er enkelt i bruk lastet det ned på en kompis sin PC nå, men har ikke betalt noe ennå. men det skal gjøres kjapt! tror jeg kommer til å bruke dette mye i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå