Novec Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Dwpg.com har sett på hva RAM-parene til Corsair, TwinX, har å by på. Disse parene er spesialtilpassede for Dual Channel DDR, og med sin ekstra lave latency har de svært gode resultater å vise til. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hmm kan de være betalt og kjøpt av Corsair? Lenke til kommentar
Duckman Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Døh...det kan du ta deg et fast tak på at vi ikke er...ta deg sammen og ikke kom med slike utsagn uten noen som helst forankring i virkeligheten. Hadde vi vært det, ville vi SELVSAGT ikke nevnt et ord om spennings problemene.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hmmkan de være betalt og kjøpt av Corsair? Det er de nok ikke, nei. Har samme modulene selv, og kan bekrefte det Ducmans Wild Page skriver. Anbefaler deg å ikke komme med slike utsagn uten å kunne bevise noe - det er både tåpelig og lite gjennomtenkt å påstå noe slikt uten å kunne bevise det. Slike uttalelser kan lett stemple en tester eller en testsite som upålitelig - uten grunn. Så vennligst vær ekstremt forsiktig med hva du påstår!. Dette er å oppfatte som en advarsel. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Døh...det kan du ta deg et fast tak på at vi ikke er...ta deg sammen og ikke kom med slike utsagn uten noen som helst forankring i virkeligheten. Hadde vi vært det, ville vi SELVSAGT ikke nevnt et ord om spennings problemene.... Jeg har ingen tro på at dere er kjøpt og betalt men når det er sagt hadde testen vært mye bedre dersom dere sammenliknet TWIN brikkene med andre Corsair minnebrikker. Ikke? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 se på disse bildene: http://www.dwpg.com/viewimage.php?imagepat...761752011.pjpeg er ikke det laget for at de skal se best ut da? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nei, det bildet er laget av noen som har misforstått meningen med grafer Lenke til kommentar
Novec Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Korrekt. Vi har gjort samme feilen selv, og har fått pepper for det. Det har ingenting med bevisst fordreiing av fakta å gjøre, hverken i DWPGs eller vårt tilfelle. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg ville heller kjøpt to PC3500 for samme prisen, eller to TwinMOS PC3200 for halvparten av prisen Det der er bare for å tjene mer penger på at Dual Channel har kommet for fullt. Ser heller ikke poenget med LL serien, jeg foretrekker å sette latency-innstillinger selv i BIOS, ikke betale 400 kr for at Corsair skal gjøre det (Jeg har TwinMOS PC3200 256mb til 400 kr pr brikke) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg ville heller kjøpt to PC3500 for samme prisen, eller to TwinMOS PC3200 for halvparten av prisen Det der er bare for å tjene mer penger på at Dual Channel har kommet for fullt. Ser heller ikke poenget med LL serien, jeg foretrekker å sette latency-innstillinger selv i BIOS, ikke betale 400 kr for at Corsair skal gjøre det (Jeg har TwinMOS PC3200 256mb til 400 kr pr brikke) Det var min konklusjon også, hvor bra det virker gjenstår til i kveld å se. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har bestilt to XMS3500, tipper at dem er minst like god i dualsystem. Dem vil bare tjene mer penger på å si at dem passer perfekt i dualsystem, tipper at hvilken som helst Corsair ram passer bra nok til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå