steininho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det noen som har tips til en mediaserver som kan kjøre på FreeBSD (6.2)? Saken er den at jeg har en PS3 stående i stuen og en filserver som kjører FreeBSD 6.2 i kottet, og det hadde vært voldsomt artig om jeg kunne fått til å streame filmer fra filserveren og til PS3'en uten for mye tjas og fjas. Pr nå så er det kun musikk jeg har fått til å streame (via Jinzora). Jeg har sett litt rundt etter forskjellige alternativer, slik at jeg kan få spilt av videoer også, men jeg har foreløpig ikke funnet noe fungerer tilfredsstillende. Er det noen som har et kjapt tips på lager? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://mediatomb.cc Lenke til kommentar
steininho Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Takker! Satt oppe en stund i natt og fikk det i gang, funket knirkefritt i lag med mysql serveren som allerede kjører. Veldig enkelt og intuitivt, blir nok mye filmvisning på ps3'en nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå