satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skjønner ikke at du gidder å argumentere mot at Porsche lager driftssikre biler. Hver eneste gang man (jeg) leser om f.eks 911-er, så står det sjelden noe annet enn at de er meget driftssikre. Når man har laget en modell i over 40 år så har jeg god tro på at de vet hva de driver med. Ja da får du komme med bevis da, hvis det ikke er noe å argumentere mot. alle lister over driftsikkerhet som jeg har sett, så ligger ikke porsche høyt. slike undersøkelser med flere 100 000 biler er bare tull mener du? siden du har lest et par ganger at 911 er veldig driftsikker? jaja, skikkelig solide bevis du kommer med her Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ehm, nei. Bilen eksisterer ikke i showroms - ergo eksisterer ikke. Det blir det samme som at jeg sier at jeg har kjørt 7:15 rundt 'ringen med en 911 GT3 RS. Hæ??? du er klar over at GT3 RS har blitt produsert siden 2003 http://www.autoblog.com/2007/07/12/video-l...he-nurburgring/ video av LF-A der, eksisterer ikke? man lager ikke så mange av en bil og tester den på baner rundt i hele verden med en consept bil. begynner å se ganske ferdig ut også, er enda en del dekket til da dette er en prototype og blir nok ikke helt lik som denne når bilen kommer. Racingbanen bryr jeg meg egentlig pent lite om. Nordschliefe som regjerer. Nordschliefe er Nurburgring samma bane. og LF-A slo GT2 der. Endret 13. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 du må nok ta deg en runde rundt på nette og lese litt mer. Hahahaha, sånn som du gjør? Prøv å les hva pålitelige folk skriver neste gang, ikke fanboys som deg selv.. ja masse pålitelig folk her ja. haha nei! hvem er det du mener er pålitelig her i denne diskusjonen? Hvem snakker om folk her inne? Jeg tenkte genrelt sett... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ehm, nei. Bilen eksisterer ikke i showroms - ergo eksisterer ikke. Det blir det samme som at jeg sier at jeg har kjørt 7:15 rundt 'ringen med en 911 GT3 RS. Hæ??? du er klar over at GT3 RS har blitt produsert siden 2003 http://www.autoblog.com/2007/07/12/video-l...he-nurburgring/ video av LF-A der, eksisterer ikke? man lager ikke så mange av en bil og tester den på baner rundt i hele verden med en consept bil. begynner å se ganske ferdig ut også, er enda en del dekket til da dette er en prototype og blir nok ikke helt lik som denne når bilen kommer. Bryr meg ikke. Tiden er uoffisiell og teller derfor ikke. Nordschliefe er Nurburgring samma bane.og LF-A slo GT2 der. Feil. Nurburgring omfatter 2 baner. Du har Grand Prix (brukes til F1 osv) og Nordschleife (åpent for alle). Endret 13. februar 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ehm, nei. Bilen eksisterer ikke i showroms - ergo eksisterer ikke. Det blir det samme som at jeg sier at jeg har kjørt 7:15 rundt 'ringen med en 911 GT3 RS. Hæ??? du er klar over at GT3 RS har blitt produsert siden 2003 http://www.autoblog.com/2007/07/12/video-l...he-nurburgring/ video av LF-A der, eksisterer ikke? man lager ikke så mange av en bil og tester den på baner rundt i hele verden med en consept bil. begynner å se ganske ferdig ut også, er enda en del dekket til da dette er en prototype og blir nok ikke helt lik som denne når bilen kommer. Bryr meg ikke. Tiden er uoffisiell og teller derfor ikke. Nordschliefe er Nurburgring samma bane.og LF-A slo GT2 der. Feil. Nurburgring omfatter 2 baner. Du har Grand Prix (brukes til F1 osv) og Nordschleife (åpent for alle). Tiden til porschen er også "uoffisiell" det er egentlig de fleste tider satt der. ja hele banen har ikke blitt brukt siden 1939 for løp som Grands Prix. men dette har ikke noe med saken å gjøre, tiden er tatt på hele runden rundt. du kommer foresten med feil igjen, Nordschleife blir brukt til grand prix. motorsykkel løp og mindre events skjer på Südschleife. er uansett enda samme bane. men er 3 baner i banen Endret 14. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tiden til porschen er også "uoffisiell" det er egentlig de fleste tider satt der. Ring meg når produksjonsmodellen gjør en lik tid, så tar vi det da. Jeg holder meg uimponert. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det bare vises ikke på noen lister? Porsche er en drøm sammenlignet med ferrari feks. men ikke når du sammenligner det med andre. Du mener de bare har levert drit modeller til det landet? slike mandags biler? du sitter jo bare å kommer med tull, har ikke en enste liste som viser noe annet, men mange undersøkelser som viser at Porsche ikke er bra. men det er vell bare tull, siden du må jo ha rett. Du sa jo de var best uten å sette noe ? ved det. så dette vet du nok. Du svarer meg med følgene setning, når jeg sier at de har ligget langt nede på alle lister jeg har sett. "Her kommer du med ren løgn. Porsche har vært på toppen på disse listene i mange, mange år." haha må bare le jeg, tragisk. Jeg gidder ikke bruke en eneste kalori på å prøve å overbevise en liten guttunge at Porsche er driftssikre biler. Jeg vet jeg har rett. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg vet også at du har rett. Har lest om dette mange ganger. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg vet også at du har rett. Har lest om dette mange ganger slenger meg på den. har hørt Porsche skal være veldig driftsikkert. Denne er rå, Supra vs Lambo LP640 ca 640 hp er det på Lamborghinien dribble.gif den der gikk godt ja! men den har nok også en god del mer gamp enn lamborghinien. her har du en 650-750Hk Supra mot en RUF Porsche 650Hk. Endret 16. februar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde vært gøy å sett hvordan denne superbilen av en Skyline som kjører fletta av hva som helst - på bane må vite! - hadde klart seg mot f.eks en Caterham Seven Superlight eller CSR på Rudskogen. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 nå blr jo du opp noen stålrammer med tuteller og et hjul i hvert hjørne , tvlier på du kan kjøre mer enn 2 mil med disse bilen uten seriøser smerter i ryggen , et poeng som må nevnes er at GTR R34 ligger ufattlig godt på veien til å være en så pass romslig bil Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 nå blr jo du opp noen stålrammer med tuteller og et hjul i hvert hjørne , tvlier på du kan kjøre mer enn 2 mil med disse bilen uten seriøser smerter i ryggen , et poeng som må nevnes er at GTR R34 ligger ufattlig godt på veien til å være en så pass romslig bil Spiller det noen rolle? Det er "flettekjøring" på bane jeg snakker om, ikke hvem som har mest komfort. Kjenner forøvrig flere med Caterham og tilsvarende varianter som kjører lange koseturer på sommeren uten at noen av dem klager på store smerter. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Masse vidoer av Twin Turbo lamboer på youtube, ikke noe særlig imponerende tider på dem på feks 1/4 mile.og så og si ingen som klarer over 800hk på en 6.4l 12vmotor, man klarer 700-800hk på en Supra motor med std inmat som råder, stempler osv. og det er 3.0l rekke 6er. Drit motorer sier nå jeg. http://www.speedandmotion.com/pages/TTSpider/index.html Vil nå si dette går godt! Endret 17. februar 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå