boundishh Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) er akkurat sånn som han i s4 en gjorde jeg mente han som kjørte skyline burde lære seg Endret 12. februar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 skyline er laget for å kjøre fortest mulig i svinger faktisk, å nei så skyline har ikke bra nok kjøreegenskaper for deg når det gjelder sviger hva er du vil ha da go cart ariel atom?? jeg er fornøyd med en lotus elise/exige eller bedre med tanke på veigrep nå har ikke jeg kjørt skyline, så jeg skal ikke uttale meg alt for mye om den, men den har ikke det laveste tyngdepunktet, dermed kan den strengt tatt ikke ha de egenskapene jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg må si at jeg nesten begynner å miste troen på menneskeheten når jeg leser det her. Jeg liker Skyline, men det er visse personer her som tar seg et helt hav over hodet. Det ER en sedan. Den HAR 280 hester. Den går ikke SYKT BRA originalt. Den er IKKE ekstremt holdbar hvis du kjører med høy effekt. Du som mente du kjente han med R34 GT-Ren i Drammen: Jeg tror faktisk ikke noe på at han har sagt det. Kjenner han ikke selv, kun snakket med han et par ganger. MEN jeg kjenner en viss person med en R33 ganske godt, og du vet sikkert hvem jeg mener. Jeg VET at det ikke er veldig holdbart. Det er ikke en bil du kjører 20.000km med i året. Ikke har han 1000 hester i bilen sin heller.. Og diskusjonen om hvorfor man trenger å bruke ti ganger så mye på en superbil når man kan få en japse som er like kjapp er bare håpløs. Du har ikke pålitelighet, du har ikke garanti, du risikerer megabot hvis du blir tatt. (Fordi dette er ikke godkjent, og kommer aldri til å bli det.) Det blir omtrent det samme som å spørre noen om hvorfor de drikker dyr whisky når de hadde blitt like fulle på hjemmebrent. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Nå har sikkert noe av dette blitt sagt før, har tross alt ikke orket å lese gjennom alt. hvorfor er alle opptatt av mest mulig gamp og raskest mulig rett frem?ingen andre en meg som synes det er morro å kjøre i "gocart" som sitter som limt på veien, du sitter med kinnet trykket inn i sideruten når det er en liiite antydning til at bilen slipper? klart, det er morro å ligge i 200km/t på flystripa, men er så sykt mye bedre å ligge i 150 på svingete vei eller bane så klart man kan kjøre fort med en skyline på svinger også, men den har langt ifra de egenskapene jeg setter pris på ihvertfall... Skyline er jo faktisk en av de bilene som er laget for å gå fortest rundt svinger. Nissan skyline gt-r hadde rekorken som verdens raskeste bil i kommersiell produksjon rundt Nürburgring i 1989 (nei, produksjonen foregikk ikke rundt Nürburgring ). Den nye Nissan gt-r-en skal etter sigende slå alt annet enn Porsche carrera gt rundt den samme banen. Bilene er kanskje ikke av den peneste sorten (untatt 1969 c10), men de tilbyr gt-følelsen (komfortabel og lett å styre) og superbilprestasjoner til vankig 911-pris. 55.000 £ anslås den til å koste, kontra 62.000£ for en vanlig Porsche 911 (dette er da priser i England, prisene blir helt gærne i Norge siden vi har noen helsikkes avgifter). Jeg må si at jeg nesten begynner å miste troen på menneskeheten når jeg leser det her. Jeg liker Skyline, men det er visse personer her som tar seg et helt hav over hodet. Det ER en sedan. Den HAR 280 hester. Den går ikke SYKT BRA originalt. Den er IKKE ekstremt holdbar hvis du kjører med høy effekt. Den hadde 280 hester i 1989, ja. R-34 (den på bildet) ble levert med 330 hestekrefter. Som sagt før finnes det orginale Nismo-utgaver som kommer standard med 500 hestekrefter hentet ut fra den samme motoren. Det finnes også mange eksempler som går rundt med 1000 hestekrefter, men jeg tviler vel egentlig på om disse er så driftsikre. Uansett så tåler motoren svært mye. Endret 13. februar 2008 av warpig Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ..Erik , driverket i skyline takler sånt er ikke sierra 2.0L akslinger på skyline heller Igjen viser du totalt mangel på forståelse.. Hva tror du skjer med drivverk/clutch når man har 4x4, godt feste og tar løst med full pupp i 1.gir? Jo, det blir så mye moment at noe (det svakeste leddet, somregel clutch) ikke klarer belastningen og man ender opp med enda dårligere start enn om man triller litt roligere igang. En sierra 2wd tåler mer effekt av den enkle grunn at tohjulstrekk ikke gir så godt feste og det svakeste punktet da vil bli friksjonen mot bakken. Man ender da opp i en gedigen røyksky, men har clutch og drivakslinger i behold. Men når det er sagt så må jeg nesten nevne at jeg har sett en viss bmw fra fron som har vridd en drivaksel tvers av med dot-merka slicks på en upreparert forkjørsvei en sen sommernatt her i trondheim.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 ..Erik , driverket i skyline takler sånt er ikke sierra 2.0L akslinger på skyline heller Men når det er sagt så må jeg nesten nevne at jeg har sett en viss bmw fra fron som har vridd en drivaksel tvers av med dot-merka slicks på en upreparert forkjørsvei en sen sommernatt her i trondheim.. heheh Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det ER en sedan. Den HAR 280 hester. Den går ikke SYKT BRA originalt. Den er IKKE ekstremt holdbar hvis du kjører med høy effekt. Hva mener du er sykt bra dra? ikke nok å sette rundetider bedre enn det meste av sportbiler utenom Carrera GT? Nye Skyline slår jo Porsche 911 Turbo lett som bare det std og koster mye! mindre. Skal ikke mye til å ha en motor med 1000hk som er mer holdbar enn en ferrari eller lambo motor. og dette er ikke bare snakk om japer, Amerikanske V8 motorer er også pålitelig. og skal du ha en motor som du sier det ekstremt holdbar, er Ferrari eller lambo helt feil vei å gå da de std har like god pålitelighet som en italiensk bil, jo den er jo italiensk :!: . men såklart en som står hjemme i garagen og setter opp turbotrykk for å få massehk uten å gjøre noe annet med motorer, da holder det ikke lenge. Har fått intrykk av at det er alt for mange som driver med slik Cowboy trimming. Du får gjerne komme med noe facts som motsier dette. Noen gode runde tider av feks en Ferrari eller en Lambo. Du som mente du kjente han med R34 GT-Ren i Drammen: Jeg tror faktisk ikke noe på at han har sagt det. Kjenner han ikke selv, kun snakket med han et par ganger. MEN jeg kjenner en viss person med en R33 ganske godt, og du vet sikkert hvem jeg mener. Jeg VET at det ikke er veldig holdbart. Det er ikke en bil du kjører 20.000km med i året. Du kan jo sitte her å tro eller ikke tro hva han har sakt, sitter da ikke her å finner på ting som en person liksom har sagt. Vet såvidt hvem han med R33 er ja. Har jobbet sammen med Tonny en god stund og vært en del med han på fritiden. Men en fyr fra et Forum vet vell bedre, så da kjenner jeg vell ikke han :!: Ikke har han 1000 hester i bilen sin heller.. Vi får se når den blir benka, men målet er 900-950hk så har rett i det Og diskusjonen om hvorfor man trenger å bruke ti ganger så mye på en superbil når man kan få en japse som er like kjapp er bare håpløs. Du har ikke pålitelighet, du har ikke garanti, du risikerer megabot hvis du blir tatt. (Fordi dette er ikke godkjent, og kommer aldri til å bli det.) Du har ikke pålitelighet? en skyline og supra er mye! mer pålitelig enn enn lambo, Porsche eller Ferrari, det er jo noe alle vet, eier man en italiensk sportbil må man være glad i verksteder. Porsche er jo blant de bedre av de som lager slike biler, men de ligger langt! ned på lista over pålitelige biler. Porsche gir 2år garanti på sine biler, hmm... noe som ikke er så sikker på sin egen kvalitet her? og hva er ikke godkjent? har man penger nok er det jo bare å dra å godkjenne bilen sin, så lenge man kan dokumentere at bremser, og bilen tåler effekten. Den skylinen hans har hvite skilter og er fult lovlig å kjøre på norske veier i orginal stand. Endret 13. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Porsche er jo blant de bedre av de som lager slike biler, men de ligger langt! ned på lista over pålitelige biler. Her kommer du med ren løgn. Porsche har vært på toppen på disse listene i mange, mange år. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Porsche er jo blant de bedre av de som lager slike biler, men de ligger langt! ned på lista over pålitelige biler. Her kommer du med ren løgn. Porsche har vært på toppen på disse listene i mange, mange år. Porsche er muligens det beste bilmerke når det kommer til pålitelighet, slik som Sluquet sier. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) De mest pålitelige bilene er: 1. Honda Accord 2. Subaru Forester 3. Mazda MX-5 4. Mitsubishi Carisma 5. Toyota Yaris 6. Honda Civic 7. Nissan Almera 8. 8 Honda CR-V 9. Toyota Rav4 10. Nissan Micra hmm bare meg som ikke ser porsche blant de 10 mest pålitelige bilmodellene? kilde. http://www.amotor.no/artikkel/bruktbil_oko...alitelige/31724 edit: fant en med kun merker ikke enkelt modeller.. Porsche "troner" helt øverst på........... 16 plass http://www.dinside.no/php/art.php?id=370060 Endret 13. februar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå legger du til grunn en liste med kun 26.000 biler fra et land. Porsche har vært veldig dyktige på driftssikkert helt, ja siden lenge før du ble født. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva mener du er sykt bra dra? ikke nok å sette rundetider bedre enn det meste av sportbiler utenom Carrera GT?Nye Skyline slår jo Porsche 911 Turbo lett som bare det std og koster mye! mindre. Skal ikke mye til å ha en motor med 1000hk som er mer holdbar enn en ferrari eller lambo motor. og dette er ikke bare snakk om japer, Amerikanske V8 motorer er også pålitelig og skal du ha en motor som du sier det ekstremt holdbar, er Ferrari eller lambo helt feil vei å gå da de std har like god pålitelighet som en italiensk bil, jo den er jo italiensk :!: . men såklart en som står hjemme i garagen og setter opp turbotrykk for å få massehk uten å gjøre noe annet med motorer, da holder det ikke lenge. Har fått intrykk av at det er alt for mange som driver med slik Cowboy trimming. Du får gjerne komme med noe facts som motsier dette. Noen gode runde tider av feks en Ferrari eller en Lambo. Firehjulstrekksystemet er bra, firehjulsstyringssystemet er bra, balansen er bra og potensialet er bra. Joda, det er lettere å hente ut 4-500 hester av en RB26/RB25 enn det er av en annen random 2,5-liter fordi de er godt bygget, men det betyr ikke at de er like holdbare som originalt. Det finnes ikke noen ny Skyline. Eller jo, vent litt. Infiniti G35 du snakker om? Den heter Skyline i UK, men guess what. Den har ikke mer enn 280 hester. (Bilen du snakker om er nye Nissan GT-R, og du kan ikke si en dritt om den enda. Du har ikke prøvd den, og du har ikke lest noen tester av den.) Og den bilen jeg snakker om er ikke cowboytrimmet. Og den er ikke like holdbar som en nyere italiensk sportsbil. Hvis du hadde visst hva de gutta der bruker hele vinteren på, så hadde kanskje pipa fått en annen lyd. Nå er det ikke så fryktelig mange måneder siden Tonny fikk bilen sin på veien igjen heller, og da hadde den vel stått stille i halvannet år etter at en kompis av han hadde krasjet den. Du kan jo sitte her å tro eller ikke tro hva han har sakt, sitter da ikke her å finner på ting som en person liksom har sagt.Vet såvidt hvem han med R33 er ja. Har jobbet sammen med Tonny en god stund og vært en del med han på fritiden. Men en fyr fra et Forum vet vell bedre, så da kjenner jeg vell ikke han :!: Vi får se når den blir benka, men målet er 900-950hk så har rett i det Hvis du vet hvem han er, så burde du kanskje også vite at det er han som har tatt inn begge disse bilene. Jeg sier ikke noe mer enn at jeg har jobbet i miljøet en god stund, og jeg har snakket med flere Skylineeiere. Det er IKKE veldig godt holdbart. Og det kan vel kanskje hende at folk skryter på seg litt ekstra hester og pålitelighet når de snakker med folk som helt åpenbart ikke har peiling. Du har ikke pålitelighet? en skyline og supra er mye! mer pålitelig enn enn lambo, Porsche eller Ferrari, det er jo noe alle vet, eier man en italiensk sportbil må man være glad i verksteder.Porsche er jo blant de bedre av de som lager slike biler, men de ligger langt! ned på lista over pålitelige biler. Porsche gir 2år garanti på sine biler, hmm... noe som ikke er så sikker på sin egen kvalitet her? og hva er ikke godkjent? har man penger nok er det jo bare å dra å godkjenne bilen sin, så lenge man kan dokumentere at bremser, og bilen tåler effekten. Den skylinen hans har hvite skilter og er fult lovlig å kjøre på norske veier i orginal stand. Igjen. En original Skyline eller en original Supra, ja. Helt klart. En Supra eller Skyline med over 450 hester? Nei. 2 års garanti er da ganske normalt det.. Er det italinere fra 80-tallet du snakker om, eller snakker du om Lamborghini som nå er eid av Audi? Audi har vel ikke så dårlig kvalitet? Jeg tror ikke du har litt peiling på hva du snakker om en gang. Og det er BARE å ha nok penger for å få det godkjent? Haha. Det må virkelig være det dummeste jeg har hørt. Hvis han blir stoppet i teknisk kontroll har ikke Tonny skilter så fryktelig lenge. Det kan jeg love deg. Den bilen, og alle de andre GT-Rene på skilt i Norge er registrert på motorhistorisk grunnlag. Bruk Google, også finner du frem til reglene rundt det. Så skal du se at det ikke bare er å få det godkjent. Da skjønner du kanskje av lovteksten også at det ikke bare er å få godkjent flere eksemplarer heller... Og det at du sier at R34 GT-R ikke har 280, men 330 hester originalt viser jo bare hvor lite du vet om disse bilene. Ta deg en bolle og les litt mer før du kommer tilbake, er du grei. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Når det gjelder elektronikk/maskiner generelt så tror jeg på at som regel får man det man betaler for. Ingeniører som utvikler høy kvalitetsmotorer må jo få betalt etter kompetanse, samt dyre deler/komponenter koster mer i seg selv, så alt i alt, en høy klasse bil må koste mye mye mer. Det er logisk. Med andre ord har jeg veldig vanskelig for å forstå at en japse av mye plastikk skal være så mye bedre enn de dyre bilene. Det er mye mekanikk og materialteknologi bak produksjon av en bil og en god ingeniørkunst av en bil er og blir dyrere og bedre. Det er som å sammenligne fast food med en ekte restaurant, eller lydanlegg fra Elkjøp og high end produkter fra HiFi Centralen. Endret 13. februar 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Firehjulstrekksystemet er bra, firehjulsstyringssystemet er bra, balansen er bra og potensialet er bra. Joda, det er lettere å hente ut 4-500 hester av en RB26/RB25 enn det er av en annen random 2,5-liter fordi de er godt bygget, men det betyr ikke at de er like holdbare som originalt.Det finnes ikke noen ny Skyline. Eller jo, vent litt. Infiniti G35 du snakker om? Den heter Skyline i UK, men guess what. Den har ikke mer enn 280 hester. (Bilen du snakker om er nye Nissan GT-R, og du kan ikke si en dritt om den enda. Du har ikke prøvd den, og du har ikke lest noen tester av den.) Nye skyline har dem testet på bane så hva mener du? den har satt offisiell rundetid. og hva mener du bilen jeg snakker om? jeg skrev da NYE skyline, må kanskje lære deg å lese. Og den bilen jeg snakker om er ikke cowboytrimmet. Og den er ikke like holdbar som en nyere italiensk sportsbil. Hvis du hadde visst hva de gutta der bruker hele vinteren på, så hadde kanskje pipa fått en annen lyd. Nå er det ikke så fryktelig mange måneder siden Tonny fikk bilen sin på veien igjen heller, og da hadde den vel stått stille i halvannet år etter at en kompis av han hadde krasjet den. Det er jeg klar over, men den har ikke vært på veien siden da heller Hvis du vet hvem han er, så burde du kanskje også vite at det er han som har tatt inn begge disse bilene. Jeg sier ikke noe mer enn at jeg har jobbet i miljøet en god stund, og jeg har snakket med flere Skylineeiere. Det er IKKE veldig godt holdbart. Og det kan vel kanskje hende at folk skryter på seg litt ekstra hester og pålitelighet når de snakker med folk som helt åpenbart ikke har peiling. Det vet jeg også, men gidder ikke sitte å legge ut all informasjon på en forum. har snakket med han i fjordparken i Drammen. ja du har vell masse peiling du å, virker som en skikkelig proff, not! Igjen. En original Skyline eller en original Supra, ja. Helt klart. En Supra eller Skyline med over 450 hester? Nei. 2 års garanti er da ganske normalt det.. Er det italinere fra 80-tallet du snakker om, eller snakker du om Lamborghini som nå er eid av Audi? Audi har vel ikke så dårlig kvalitet? Jeg tror ikke du har litt peiling på hva du snakker om en gang. såklart kan du få en Supra eller skyline med over 450hk til å være driftsikker, du må nok ta deg en runde rundt på nette og lese litt mer. og igjen er en skyline i england som er gateregga med over 1000hk som ikke har hatt noe feil på 3år og har blitt kjørt mye, denne er bygget av JUN. Og det er BARE å ha nok penger for å få det godkjent? Haha. Det må virkelig være det dummeste jeg har hørt. Hvis han blir stoppet i teknisk kontroll har ikke Tonny skilter så fryktelig lenge. Det kan jeg love deg. Den bilen, og alle de andre GT-Rene på skilt i Norge er registrert på motorhistorisk grunnlag. Bruk Google, også finner du frem til reglene rundt det. Så skal du se at det ikke bare er å få det godkjent. Da skjønner du kanskje av lovteksten også at det ikke bare er å få godkjent flere eksemplarer heller... Igjen lær deg å lese, skrev ikke noe om hans bil der, det jeg svarte på var at man kan få godkjent en slik bil, feks Euro Supra med masse hk så lenge man kan dokumentere at bilen og bremser er bygd for det, såklart koster det mye penger og ingen gidder og vil ta veldig mye tid. Så ikke en dritt om Tonnys Skyline. Da jeg såkart vet åssen den er tatt inn og hva reglene er på det. Så før du sitter å prøver å drite ut folk for å virke som du kan alt, bør du lese! Og det at du sier at R34 GT-R ikke har 280, men 330 hester originalt viser jo bare hvor lite du vet om disse bilene. Ta deg en bolle og les litt mer før du kommer tilbake, er du grei. Haha les igjen din fjott, har aldri sakt det, har sakt 280 igjennom hele tråden, sitter du å drikker sterke saker? Ta deg en bolle selv og LES hva jeg skriver før du svarer. Gidder ikke legge ut mer info her, men har måtte svare på alt mulig rart. dem har neppe lyst til å ha så mye snakk om bilene sine på nette. Så gidder ikke diskutere det mer. Jeg er ikke noe Skyline fan uansett, hører til på Toyota siden. den Nye Toyotaen LF-A slo forresten nye Skyline GT-R(2009) på bane " A Lexus LF-A has unofficially recorded a lap time on the Nordschleife of 7 minutes, 24 seconds. This is not in dispute. What is in dispute is how many seconds faster the LF-A's lap time is than that of the 2008 Porsche 911 GT2, the previous "King of the 'Ring" record holder. Wikipedia notes that the fastest 911 GT2 driven around the Ring posted a lap time of 7 minutes, 32 seconds and was driven by Walter Röhrl, Porsche's company test driver and accomplished WRC driver and road racing pilot" og en GT2 er en god del raskere enn 911 turbo, så hvor alle får det tulle fra at Ferrai og lambo er så konge og biler fra japan er plast dritt vet ikke jeg, da Porsche GT2 er en del raskere en dem igjen. Her har Porsche lagt ut skryte video: http://videos.streetfire.net/video/2e41048...a0e00026993.htm men kjipt at de ble slått med 8sek av en Toyota da Endret 13. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Nå legger du til grunn en liste med kun 26.000 biler fra et land. Porsche har vært veldig dyktige på driftssikkert helt, ja siden lenge før du ble født. Det bare vises ikke på noen lister? Porsche er en drøm sammenlignet med ferrari feks. men ikke når du sammenligner det med andre. Du mener de bare har levert drit modeller til det landet? slike mandags biler? du sitter jo bare å kommer med tull, har ikke en enste liste som viser noe annet, men mange undersøkelser som viser at Porsche ikke er bra. men det er vell bare tull, siden du må jo ha rett. Du sa jo de var best uten å sette noe ? ved det. så dette vet du nok. Du svarer meg med følgene setning, når jeg sier at de har ligget langt nede på alle lister jeg har sett. "Her kommer du med ren løgn. Porsche har vært på toppen på disse listene i mange, mange år." haha må bare le jeg, tragisk. Endret 13. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) "A Lexus LF-A has unofficially recorded a lap time on the Nordschleife of 7 minutes, 24 seconds. This is not in dispute. What is in dispute is how many seconds faster the LF-A's lap time is than that of the 2008 Porsche 911 GT2, the previous "King of the 'Ring" record holder. Wikipedia notes that the fastest 911 GT2 driven around the Ring posted a lap time of 7 minutes, 32 seconds and was driven by Walter Röhrl, Porsche's company test driver and accomplished WRC driver and road racing pilot" og en GT2 er en god del raskere enn 911 turbo, så hvor alle får det tulle fra at Ferrai og lambo er så konge og biler fra japan er plast dritt vet ikke jeg, da Porsche GT2 er en del raskere en dem igjen. Her har Porsche lagt ut skryte video: http://videos.streetfire.net/video/2e41048...a0e00026993.htm men kjipt at de ble slått med 8sek av en Toyota da Kjipt at bilen bare er en konseptbil og den tiden kan være tatt ut fra lufta. Jeg skal like å se en bil som ikke har blitt utviklet konsant på Nurburgring - som GT2 - slå GT2 rundt Nurburgring. Det bare vises ikke på noen lister? Porsche er en drøm sammenlignet med ferrari feks. men ikke når du sammenligner det med andre. Du mener de bare har levert drit modeller til det landet? slike mandags biler? du sitter jo bare å kommer med tull, har ikke en enste liste som viser noe annet, men mange undersøkelser som viser at Porsche ikke er bra. men det er vell bare tull, siden du må jo ha rett. Du sa jo de var best uten å sette noe ? ved det. så dette vet du nok. Du svarer meg med følgene setning, når jeg sier at de har ligget langt nede på alle lister jeg har sett. "Her kommer du med ren løgn. Porsche har vært på toppen på disse listene i mange, mange år." haha må bare le jeg, tragisk. Jeg skjønner ikke at du gidder å argumentere mot at Porsche lager driftssikre biler. Hver eneste gang man (jeg) leser om f.eks 911-er, så står det sjelden noe annet enn at de er meget driftssikre. Når man har laget en modell i over 40 år så har jeg god tro på at de vet hva de driver med. Endret 13. februar 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 du må nok ta deg en runde rundt på nette og lese litt mer. Hahahaha, sånn som du gjør? Prøv å les hva pålitelige folk skriver neste gang, ikke fanboys som deg selv.. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kjipt at bilen bare er en konseptbil og den tiden kan være tatt ut fra lufta. Jeg skal like å se en bil som ikke har blitt utviklet konsant på Nurburgring - som GT2 - slå GT2 rundt Nurburgring. kjipt at det ikke er en konsept bil, men en bil som kommer. Dette er en bil jeg følger nøye med på. les litt mer du. Forstår ikke helt hva du skriver om Nurburgring? skrev jo akkurat at LF-A gjorde det. Nordschleife=Nurburgring dette viste du eller? eller har jeg bare missforstått? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 du må nok ta deg en runde rundt på nette og lese litt mer. Hahahaha, sånn som du gjør? Prøv å les hva pålitelige folk skriver neste gang, ikke fanboys som deg selv.. ja masse pålitelig folk her ja. haha nei! hvem er det du mener er pålitelig her i denne diskusjonen? Gidder ikke lese hva en fyr på et forum har lest eller hørt når jeg kan høre dirkete med kilden som har en slik bil. Fanboy? jeg liker ikke Skyline en gang. går bare i Supra her Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kjipt at bilen bare er en konseptbil og den tiden kan være tatt ut fra lufta. Jeg skal like å se en bil som ikke har blitt utviklet konsant på Nurburgring - som GT2 - slå GT2 rundt Nurburgring. kjipt at det ikke er en konsept bil, men en bil som kommer. Dette er en bil jeg følger nøye med på. les litt mer du. Ehm, nei. Bilen eksisterer ikke i showroms - ergo eksisterer ikke. Det blir det samme som at jeg sier at jeg har kjørt 7:15 rundt 'ringen med en 911 GT3 RS. Forstår ikke helt hva du skriver om Nurburgring? skrev jo akkurat at LF-A gjorde det.Nordschleife=Nurburgring dette viste du eller? eller har jeg bare missforstått? Racingbanen bryr jeg meg egentlig pent lite om. Nordschliefe som regjerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå