DynamicPower Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 feks Euro spec supra har ikke 280hk slik som den japanske har, men akkurat samme motor.Japanske Supra blant annet sperre i eksos systemet som gjør at den ikke skal utvikle mer enn 280hk. Der tar du nok feil, kjekken. JDM MKIV TT Supra'ene ble levert med keramisk turbin, mens Euro-spec (og UK-spec) ble levert med stålturbin. Forskjellen er at keramiske turbiner er lettere og gir raskere spool-up, men disse tåler ikke like mye boost som stålturbiner. Motorene har også forskjellige kammer. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hurra for japsebiler med masse hester. Sikkert veldig gøye, men ikke noe mer enn det. Jeg drømmer om å få meg en BMW 630i eller 650i med automatgir. De bruker 5-6 sekunder på å komme seg opp til 100 km/t. Ikke noe å få hakeslep av, og den bilen koster 1 til 1.3 millioner basert på hva slags utstyr man stapper i den ved bestilling. Fordi jeg vektlegger komfort, design og kvalitet. Hvis jeg bare ville råkjøre så kunne jeg brukt pengene på en japsekasse som er tunet opp til det ugjenkjennelige, men gud så harry. Legg til Acid Trance i anlegget og gullkjeder så har vi full pakke. Husk spinnende felger og blått lys under, samt billakk med skrikende fargekombinasjoner. Det du ramser opp her med skrikende farger, spinnende felger, og gullkjeder hører vell kanskje mer til et annet merke, hvordan biler kjører de fra pakistan hmmm... Sorry hvis det ble tolket feil, men det jeg mente var at harry stil ikke er noe for meg, uansett om det er pakistanere eller hvitinger med elendig musikksmak og wunderbaum. Selv om jeg liker BMW så liker jeg ikke de modellene som er billige og utsatt for råkjøring. Men sett på en annen side, en pakistaner som skaffer seg 650i originalt fra fabrikken viser mye mer smak enn en som sverger til plastkasser fra Japan. "Raske" biler fra Japan etter mye tuning er og blir fattigmanns "sportsbil". Forøvrig er det ikke bare BMW av nyere år som er gode: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Supra min drømmebil Denne er rå, Supra vs Lambo LP640 ca 640 hp er det på Lamborghinien 2-3 sekunder turbolag.... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Morsom lesing fra div. 16 åringer her. Skal ikke nevne navn. Uansett, få lapp og bil før dere begynner å uttale dere om kjøring Når det gjelder Skyline, eller Primera som den kalles i Bergen, er det en helt vanlig sedan med 280 hk, og kjører ikke fletta av noe som helst. Kjørte fra en Skyline en gang med V70'n. Har kjørt både Skyline og mye andre biler, men det beste jeg har kjørt er faktisk min egen V70, som har mer motoreffekt enn en skyline, og ser bedre ut i mine øyne. Skyline er til dels oppskrytt. Endret 11. februar 2008 av ReVolvolution Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Morsom lesing fra div. 16 åringer her. Skal ikke nevne navn. Uansett, få lapp og bil før dere begynner å uttale dere om kjøring Når det gjelder Skyline, eller Primera som den kalles i Bergen, er det en helt vanlig sedan med 280 hk, og kjører ikke fletta av noe som helst. Kjørte fra en Skyline en gang med V70'n. Har kjørt både Skyline og mye andre biler, men det beste jeg har kjørt er faktisk min egen V70, som har mer motoreffekt enn en skyline, og ser bedre ut i mine øyne. Skyline er til dels oppskrytt. Og der kom Volvo gutten og tok den største kaka i hele tråden, som vanlig. kjent fenomen på bilforumet.no :!: Volvo er å blir best det vet jo alle, Volvo 240 er jo den ultimate super sportsbilen med lambo understell og kjører fra alt på bane. :!: :!: Begge bilene i den videoen gikk som en dass, hvem gidder dra å kjøre drag med tider på nesten 16 sek på 1/4 mile, tragisk. Endret 11. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Morsom lesing fra div. 16 åringer her. Skal ikke nevne navn. Uansett, få lapp og bil før dere begynner å uttale dere om kjøring Når det gjelder Skyline, eller Primera som den kalles i Bergen, er det en helt vanlig sedan med 280 hk, og kjører ikke fletta av noe som helst. Kjørte fra en Skyline en gang med V70'n. Har kjørt både Skyline og mye andre biler, men det beste jeg har kjørt er faktisk min egen V70, som har mer motoreffekt enn en skyline, og ser bedre ut i mine øyne. Skyline er til dels oppskrytt. Hvis du kjørte fra skylinen så har det nok sine grunner, antakelivis orginial, og sjåføren var en 18 år gammal jente som ikke hadde nok tyngde til å trykke på gasspedalen... synts da skylinen er finere enn en v70, v70 treffer du jo på hvert gatehjørne.... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Javel? Så dere mener at det skal vanskelig gjøres at jeg kjører fra en Skyline med Volvo'n min? Snakker ikke om noe 240 med lambo understell her. Snakker om orginalbil, mot orginalbil Utrolig barnslige dere er da, skylde på at bilen var "orginal", er det ikke det vi snakker om her da?? Bilen min er orginal den og da. Hvor gammel er dere? 15-16 og sitter hjemme å ser F&F hele dagen og trykker på Need for speed? VIRKELIGHETEN ER EN ANNEN! Endret 11. februar 2008 av ReVolvolution Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og der kom Volvo gutten og tok den største kaka i hele tråden, som vanlig. kjent fenomen på bilforumet.no :!: Volvo er å blir best det vet jo alle, Volvo 240 er jo den ultimate super sportsbilen med lambo understell og kjører fra alt på bane. :!: :!: Begge bilene i den videoen gikk som en dass, hvem gidder dra å kjøre drag med tider på nesten 16 sek på 1/4 mile, tragisk. Er det rart du ikke blir tatt seriøst... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 feks Euro spec supra har ikke 280hk slik som den japanske har, men akkurat samme motor.Japanske Supra blant annet sperre i eksos systemet som gjør at den ikke skal utvikle mer enn 280hk. Der tar du nok feil, kjekken. JDM MKIV TT Supra'ene ble levert med keramisk turbin, mens Euro-spec (og UK-spec) ble levert med stålturbin. Forskjellen er at keramiske turbiner er lettere og gir raskere spool-up, men disse tåler ikke like mye boost som stålturbiner. Motorene har også forskjellige kammer. Hva? såklart er det flere forksjeller, noe må jo gjøres for å få effekten ned til 280hk jeg skrev blant annet. og hvor får du fra et det er andre kammer? det som jeg har lest og hørt er at forsjellen er mindre bensin dyser og dårligere turbo på jdm utgaven. er da enda akkurat samme motor. de har jo gjort dette for å få ned effeken til under 280hk i japan. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Og der kom Volvo gutten og tok den største kaka i hele tråden, som vanlig. kjent fenomen på bilforumet.no :!: Volvo er å blir best det vet jo alle, Volvo 240 er jo den ultimate super sportsbilen med lambo understell og kjører fra alt på bane. :!: :!: Begge bilene i den videoen gikk som en dass, hvem gidder dra å kjøre drag med tider på nesten 16 sek på 1/4 mile, tragisk. Er det rart du ikke blir tatt seriøst... så 16sek var en bra tid da? og kunne ikke brydd meg mindre hvem du tar seriøs eller ikke. jeg mener 16 sek var en ræva dårlig tid da kan jeg mene det. gøy å sitte å hisse på seg folk på forum på kveldtid Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skylinen brukte jo mer enn 16 sek da Den som kjørte fra alle porshene det der?? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Javel? Så dere mener at det skal vanskelig gjøres at jeg kjører fra en Skyline med Volvo'n min? Snakker ikke om noe 240 med lambo understell her. Snakker om orginalbil, mot orginalbil tror faktisk ikke det, sjåføren har mye og si er ikke helt sikker på hvor mye bilen din veier, men tipper vel en 17-1800 kg, mens en skyline veier vel rundt 1500? så vil nok si at bilene er ganske like, dog skylinen har muligens litt bedre kjøreegenskaper, da den er laget for en heftigere motor en "ogrinialt" Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 så 16sek var en bra tid da?og kunne ikke brydd meg mindre hvem du tar seriøs eller ikke. jeg mener 16 sek var en ræva dårlig tid da kan jeg mene det. gøy å sitte å hisse på seg folk på forum på kveldtid Jeg tenkte mer på de to andre linjene. Du svarer bare på det du vil svare på du Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Her har du ei stasjons vogn som kjører fra volvoen din STD fra fabbrik, selv med 40hk mindre. Trimme potensiale trenger man ikke si noe om. 10x bedre ser den også ut. Primera med skyline front hehe... er foresten en Nissan Stagea, Toyota Avensis i Japan fås også med 4wd og 260gamp. men heter Caldina. Endret 11. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 siden v70 din revolvolution kjører fra skyline test den mot 911 gt2 da å se du kjører fra den også (org r34 tar gt2 ) å si at en std skyline kjører fra en bil som tar ringen kjappere en porscher å lamboer , er direkte teit , men kan du bevise det skikkelig så trur jeg deg Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Bilen min veier 1600 kilo. Kjøreegenskapene er gode og laget for bilen og effekten. Bilen er levert med 260 hk, 20 mindre enn Skyline. Sjåføren har nok en del å si ja, men når jeg trøkker meg forbi en skyline som gir skikkelig hardt på, med en volvo stasjonsvogn med automatgir, så må jeg bare glise å si HADEBRA ;D Fanboy: Tror du en orginal skyline med 280 hk kjører fra hva som helst du? Hvor gammel er du? Trimmer jeg bilen min med å fjerne en ditt, og legge til en datt, så skal du ikke se i bort fra at med de 555 hk jeg får da, blir å kjøre likebra som du vil ha det til. Endret 11. februar 2008 av ReVolvolution Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Javel? Så dere mener at det skal vanskelig gjøres at jeg kjører fra en Skyline med Volvo'n min? Snakker ikke om noe 240 med lambo understell her. Snakker om orginalbil, mot orginalbil Utrolig barnslige dere er da, skylde på at bilen var "orginal", er det ikke det vi snakker om her da?? Bilen min er orginal den og da. Hvor gammel er dere? 15-16 og sitter hjemme å ser F&F hele dagen og trykker på Need for speed? VIRKELIGHETEN ER EN ANNEN! å nei jeg tar ikke erfaring fra teite spill f&f , jeg tar erfaring etter tester på tester på tester osv. Endret 11. februar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå er det jo ikke bare å fjerne en pling og en dert som det så enkelt forklares. Det er mer omfattende og kostbart enn som så har jeg hørt. Og forresten den skylinetralla avbildet lengre oppe her hadde jeg ikke ville brukt som handelbil om jeg så hadde fått den kastet etter meg. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Da har du misforstått fanboy, er ikke slik man skaffer seg erfaring. Erfaring får man når man setter seg bak rattet å kjører. Men du er ikke gammel nok til å kjøre ennå, så det kan du beklagelig nok ikke uttale deg om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå