Magnum p.i. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg syns Skyline er en ganske tøff bil, men å selge den inn som en designmessig genistrek er helt feil. Den ser jo ut som en billig plastbil. Gi meg heller en 911 Turbo som "daily driver" enn den der. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når du får lappen vil du merke at det er store forskjeller på dekk... Dekk har såklart mye og si ja Men kan fremdeles ikke sette på slicks på den ene bilen og ha "vanlige" på den andre og si at den er bedre. Toyota Supra er jo en helt grei bil det, hvis man ikke har råd til f.eks. en Porsche 911, men vil ha like bra kjøreegenskaper. At bilen ser ut som en dass innvendig og utvendig, tror jeg de fleste kan leve med. Dessuten er jo smaken som baken, delt. Hvis man har kjørt andre japanske biler tidligere, blir jo ikke overgangen så stor. Baken er delt i to ja, selv synes jeg Porsche 911 ser ut som en dass og hadde heller brukt penger på en Supra og resten av penga på trimm Supra Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) bare sann for å utdype poenget mitt . http://www.megavideo.com/?v=F01KLS6C JDM VS SUPERCARS , tenk nå om man bare trimmer skylinen litt Det som gøy i den vidoen der er at EVO7 gjør det så bra. Siden Tommy Rustad kjørte bilen jeg har (Celica T-Sport) inn på samme tid på ACR som EVO8 med 280hk og 4wd. Og dette var med std dekk som står på når man kjøper bilen, i sykkeldekk bredde 205. og jeg har en FWD, men her spiller nok vekta på 1080kg veldig mye inn. det var banerekorden på ACR en god stund Så med mine Yokohama A048 gateslicks i 245 bredde, coilovers, og kraftigere bremser kan jeg nok holde god fart igjennom svingene på ACR til Sommeren viser nok en gang at "superbiler" ikke er så super når det kommer til svingete baner, som alle skal ha det til, når en liten grevling, med 192hk gjør bedre rundetider. Endret 5. februar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når du får lappen vil du merke at det er store forskjeller på dekk... Dekk har såklart mye og si ja Men kan fremdeles ikke sette på slicks på den ene bilen og ha "vanlige" på den andre og si at den er bedre. Toyota Supra er jo en helt grei bil det, hvis man ikke har råd til f.eks. en Porsche 911, men vil ha like bra kjøreegenskaper. At bilen ser ut som en dass innvendig og utvendig, tror jeg de fleste kan leve med. Dessuten er jo smaken som baken, delt. Hvis man har kjørt andre japanske biler tidligere, blir jo ikke overgangen så stor. Baken er delt i to ja, selv synes jeg Porsche 911 ser ut som en dass og hadde heller brukt penger på en Supra og resten av penga på trimm Supra Toyota supra er og blir en digg bil Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skyline er jo bare en vanlig sedan.. Langt ifra min drømmebil, ihvertfall. Pantera Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) jeg vet da at det er forskjell på gatedekk også , er ikke helt skutt Erik , enn om det hadde været helt identiske dekk og felger på 911'en og gtr'en hadde gtr'en fortsatt ikke sliti noe særlig, synse r34 er tøff jeg , btw det er like mye plast på i porscha om det er det du sikter til magnum pi Endret 5. februar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Men sinnsykt digg bil, kjører lett fra det råeste fra Porsche,lambo og Ferrari Ja, 280hk fordelt på 1600kg drar virkelig skinnet av pølsa... det er jo bare å fjerne en pling og en plong og en dært så har du jo 500 Hk glætt :!: Skyline er fin bil det, liker R34, det som var litt fett var at bilen var LHD var den registert forresten=? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) regga på us skilter , men, men eneste måten å bevise trangsynte folk at en skyline gt r34 med 500hk +- kjører fletta av det meste i svinger og rett frem , (en hks skyline med 650 hk har samme aks G som en jordan f1 bil sånn at det er sagt) , er å bevise det in real life on he road/ bane, får jeg råd til en slik en er det akkurat det jeg kommer til gjøre , enkelte trengs å jekkes ned litt, spessielt noen folk her i bygda som trur at 240 tic/ 740 tic er racer biler med f1 kjøreegenskaper , var så hysterisk den gangen jeg å pappa kjørte fletta av en senka å oppstiva 740 med 300hk og breie lav profil med en helt org Primera p10 2.0 slx p10 på lavprofil. Endret 5. februar 2008 av Fanboy Lenke til kommentar
hardrocxsludge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når man ser på prisen til en porche, ferrari, aston martin osv. så burde man kunne få en skyline eller supra som fliser disse bilene med like mye penger.. skyline og supra er en av de mange drømmebilene jeg har.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 med halvparten av hv de bilene koster får mn en skyline som fliser de bilen det er det som er så rått Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Når man ser på prisen til en porche, ferrari, aston martin osv. så burde man kunne få en skyline eller supra som fliser disse bilene med like mye penger.. skyline og supra er en av de mange drømmebilene jeg har.. så så, En Porshe eller en Ferrari er dyr men er da ikke så dyr, får en brukbar av begge merkene til samme pris som en norsk registert skyline vil jeg nå tro.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 regga på us skilter , men, men eneste måten å bevise trangsynte folk at en skyline gt r34 med 500hk +- kjører fletta av det meste i svinger og rett frem , (en hks skyline med 650 hk har samme aks G som en jordan f1 bil sånn at det er sagt) , er å bevise det in real life on he road/ bane, får jeg råd til en slik en er det akkurat det jeg kommer til gjøre , enkelte trengs å jekkes ned litt, spessielt noen folk her i bygda som trur at 240 tic/ 740 tic er racer biler med f1 kjøreegenskaper , var så hysterisk den gangen jeg å pappa kjørte fletta av en senka å oppstiva 740 med 300hk og breie lav profil med en helt org Primera p10 2.0 slx p10 på lavprofil. hehe er sant det, en 740/240 tic er greit å plukke opp småhøner i og burne rundt på den lokale bensinstasjonen med, men er ingen bil jeg ville kjørt rundt i, de er jo rett og slett stygge, og selv om de har turbo er den ingen F1 racere Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 en skyline fliser jo en 996 turbo glatt da å dem ligger på over millionen, det jeg hadde gjort var å importere en lhd skyline fra statene som er regga og godkjent i usa, Lenke til kommentar
hardrocxsludge Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) det er en ulempe at det er så dyrt å registrere disse bilene i norge, men en ting er sikkert er at de går ann å bruke på norske veien uten og knuse bilen over hver eneste fartsdump som du møter på.. selv om ferrari etc sikkert er morsomme biler så liker jeg supran og skylinen best.. Endret 5. februar 2008 av hardrocxsludge Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 en skyline fliser jo en 996 turbo glatt da å dem ligger på over millionen, det jeg hadde gjort var å importere en lhd skyline fra statene som er regga og godkjent i usa, Og hvor mye koster det å få godkjent en Skyline med f.eks. 650 hester i vognkortet? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 mindre enn en 996 turbo i hvertfall , selve bilen koster vel en 3-400.000 tenker jeg , kommer vel på rundt 900 tusen tenker jeg Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som har ressurser og har lyst på en superbil kjøper en skyline. Skyline er ingen superbil, det er et techno-eksperiment. Nei, gi meg heller en lp640 eller Gallardo Spyder. I andre prisklasser, greit nok, men jeg ville heller hatt de om jeg hadde hatt ressurser nok. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 nei det er ikke en suprerbil , det er bilen som kjører fletta av superbilene Lenke til kommentar
DynamicPower Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser at det er mange som sitter inne med gode kunnskaper om Skyline, trimming, kostnader osv her. Sier ikke at jeg er utdannet japserisikoer vs. supersportsbilsforsker, men flere av uttalelsene i denne tråden er så absurde at selv Autofil-Larssen ville reagert. Nei - jeg gidder ikke kommentere dem engang. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 En vakker dag kommer virkeligheten og smekker til mange her inne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå