Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

drømmen min og mange andres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe.. lett var jo bare for å ta litt i da :tease: men å slå beste tiden til lambo på nurbugring med nesten 20sek er en god del.

 

Så bilen til kompisen din har vært på ringen?

 

En annen ting som er litt leit med å kjøpe Skyline er utgiftene man må bruke på prøveskilt.

 

utgift og utgif, kan jo kjøre med prøve skilter hver dag i 2-3år før man kommer opp i summen av å regge den :tease:

 

Ja, det høres jo veldig fornuftig ut å bruke over 100.000 hvert år på prøveskilter.

Lenke til kommentar
Er det antall hestekrefter som er imponerende med den bilen der eller?

Fordi rent utseendemessig så er det absolutt ikke noen drømmebil.

Ville heller hatt en Ferrari eller Aston Martin, men hver sin smak.

 

Må si meg enig her. Den bilen det er bilder av her er drømmebilen for dem som har gått yrkesfaglig og ønsker å bytte ut 240-en for å være den tøffeste i bygda. Aston Martin er min favoritt, så en utstillt på flyplassen i Danmark. Måtte bare stoppe opp og stirre, utrolig så fine de bilene er.

 

å det her du tar feil , er du klar over at motorene i skyline r34(rb26 dett) tåler over 800hk glatt? , man kjøper ikke en skyline for å være tøff , sånn for the record så kjører en std skyline r34(280hk) på gatedekk fra en 911 turbo gt2 uten så veldi store problemer , kjøreegenskapene i bilen er fenomenale , tenk når bilen får 5-600hk, da begynner astonen din å slite, så nei men kjøper i skyline or å være den tøffeste i bygda, man kjøper den for å kjøre flette av astons , porscher , ferrarier osv . punktm finale

Lenke til kommentar

Fanboy: du mener altså at standard dyser klarer å levere bensin til 800hk, standard turboer klarer å levere luft til 800hk, standard topp flower godt nok til 800hk, standard råder klarer sylindertrykket som oppstår osv?

 

Det er forskjell på playstation og virkelighet...

Lenke til kommentar
Er det antall hestekrefter som er imponerende med den bilen der eller?

Fordi rent utseendemessig så er det absolutt ikke noen drømmebil.

Ville heller hatt en Ferrari eller Aston Martin, men hver sin smak.

 

Må si meg enig her. Den bilen det er bilder av her er drømmebilen for dem som har gått yrkesfaglig og ønsker å bytte ut 240-en for å være den tøffeste i bygda. Aston Martin er min favoritt, så en utstillt på flyplassen i Danmark. Måtte bare stoppe opp og stirre, utrolig så fine de bilene er.

 

å det her du tar feil , er du klar over at motorene i skyline r34(rb26 dett) tåler over 800hk glatt? , man kjøper ikke en skyline for å være tøff , sånn for the record så kjører en std skyline r34(280hk) på gatedekk fra en 911 turbo gt2 uten så veldi store problemer , kjøreegenskapene i bilen er fenomenale , tenk når bilen får 5-600hk, da begynner astonen din å slite, så nei men kjøper i skyline or å være den tøffeste i bygda, man kjøper den for å kjøre flette av astons , porscher , ferrarier osv . punktm finale

 

Du kan ikke sammenligne en Gammel Nissan med en nyere Aston/Lamborghini/Ferrari. Greit nok, en skyline er raskere når man fjerner en pling og en plong. Men fart er ikke alt. Mener du seriøst at en som vurderer en splitter ny Lamborghini lp640, og har ressurser til det, skal kjøpe en skyline istedenfor?

 

Se for eksempel på interiøret. Oser Nissan Primera. Og så kan du sette deg inn i en nyere lamborghini, say no more.

Og utseende. Du kan ikke seriøst mene at en skyline er penere, råere og mer elegant enn en Aston Martin.

Skyline har heller ikke den samme show-off faktoren som en Aston, hvis man bryr seg om det.

 

Nei, skyline er rått det, men kan ikke sammenlignes mot en moderne superbil på noen andre måter enn fart. Hadde jeg hatt ressursene hadde det blitt en Ferrari 355 og en Lp640. :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil en trimma skyline ta en org lambo, men la oss se saken fra en annen vinkel. Hvis du da har en skyline med twinturbo og en lambo med twinturbo, så tipper jeg skylinen taper. På alle slike skrytevideoer av skyline og supra etc, så kjører de som oftest heftig trimma biler mot orginale lamborghinier, derfor er det heller ikke rart skylinen vinner.

 

Dessuten er det MYE mer spesielt å ha en lamborghini, ferrari etc enn en skyline. Tipper flere folk snur seg etter lamborghinien enn skylinen.

Lenke til kommentar
når jeg sa motoren mener jeg blokka , som de fleste burde vite er skyline og supra motorer veldig lette å trimme og motorerene tåler høy effekt over lengre tid , nevn noen andre rekkeseksere som takler 10500 rpm org , hmm ikke det nei:P

Jeg kan nevne mange, men det betyr ikke at det stemmer... Akkurat som at du kan si ditt og datt om datsun og toyota, uten at det stemmer

Lenke til kommentar

Største fordelen med Supra og Skyline er jo at alle som har en vanelig grei jobb kan kjøpe dem. hadde man bare kunne regge den nå da :p

Slik at den ikke lenger blir en drømmebil men står i garagen :cool:

 

Slik at hvis man virkelig vil ha den er det bare å gå å kjøpe.

 

Selv hadde jeg kjøpt en Supra 98-00 model fra japan for lenge siden hadde den bare gått ann og registrere i Norge.

Lenke til kommentar

Toyota Supra er jo en helt grei bil det, hvis man ikke har råd til f.eks. en Porsche 911, men vil ha like bra kjøreegenskaper.

 

At bilen ser ut som en dass innvendig og utvendig, tror jeg de fleste kan leve med. Dessuten er jo smaken som baken, delt. Hvis man har kjørt andre japanske biler tidligere, blir jo ikke overgangen så stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...