Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

drømmen min og mange andres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det antall hestekrefter som er imponerende med den bilen der eller?

Fordi rent utseendemessig så er det absolutt ikke noen drømmebil.

Ville heller hatt en Ferrari eller Aston Martin, men hver sin smak.

Må si meg enig her. Den bilen det er bilder av her er drømmebilen for dem som har gått yrkesfaglig og ønsker å bytte ut 240-en for å være den tøffeste i bygda. Aston Martin er min favoritt, så en utstillt på flyplassen i Danmark. Måtte bare stoppe opp og stirre, utrolig så fine de bilene er.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Jeg kunne faktisk ikke tenkt meg en skyline lengre, av den grunn at det begynner å bli like vanlig som en volvo 240. Samme med 200sx og supra, kunne aldri tenkt meg de bilene lengre, de var tøffe da de kom helt til alle hadde de.

Jeg kunne mye heller tenkt meg en mere spesiell bil som folk legger merke til, noe som ikke er et vanlig syn. Jeg hadde lett valgt en Lamborghini, ferrari eller aston martin fremfor en skyline.

Lenke til kommentar

En venn av meg her i Drammen har en slik i xxxxx, GTR34 2000 modell, med hvite skilter, trur det er den eneste GTR34 i Norge med hvite skilter? veit det går noen GTR33 osv.

Men sinnsykt digg bil, kjører lett fra det råeste fra Porsche,lambo og Ferrari :dribble:

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
En venn av meg her i Drammen har en slik i candy orange, GTR34 2000 modell, med hvite skilter, trur det er den eneste GTR34 i Norge med hvite skilter? veit det går noen GTR33 osv.

Men sinnsykt digg bil, kjører lett fra det råeste fra Porsche,lambo og Ferrari :dribble:

Kjører "lett" fra? Haha. Hva er specsa på denne familiebilen?

Lenke til kommentar

Ja, 280hk fordelt på 1600kg drar virkelig skinnet av pølsa...

Med tanke på at sikkert 99% av alle skyliner i Norge er eid av bil-gærne personer så kan du også være ganske sikker på at den ikke har original effekt. Men at den "kjører lett fra" det råeste til Porsche, Lambo og Ferrari blir for dumt, spesielt med tanke på at Carrera GT og Enzo er rimelig heftige.

Lenke til kommentar

Ja, 280hk fordelt på 1600kg drar virkelig skinnet av pølsa...

ja alle har jo 280hk på skyline. legg på ca xxxhk til du.

Nye Skyline GT-R 2008 modell med ca 450hk og ca samme vekt slo jo Porsche 911 Turbo med 15 sek på Nurburgring så trur du virkelig det er vanskelig for en GTR34 med oppgradert understell, letta vekt, og ca xxx gamp og kjøre fra "supersports biler"?

Nye skyline med 450hk

"Nissan has confirmed a Nurburgring lap time of 7 minutes 38.54 seconds"

Til sammenlinging har Porsche Carrera GT som har den beste tiden 7:32

beste lambo på lista klokker inn på 7:52 mange sek senere enn skyline.

og her snakker vi om en skyline på med 450hk og ca 1600kg

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar
En venn av meg her i Drammen har en slik i candy orange, GTR34 2000 modell, med hvite skilter, trur det er den eneste GTR34 i Norge med hvite skilter? veit det går noen GTR33 osv.

Kjører "lett" fra? Haha. Hva er specsa på denne familiebilen?

Hehe.. lett var jo bare for å ta litt i da :tease: men å slå beste tiden til lambo på nurbugring med nesten 20sek er en god del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...