Gå til innhold

Dette er en tråd til de som vil at levling skal gå litt fortere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan lønne seg å ligge bittelitt "forran" i level, da går questene raskere og du slipper (antakeligvis) å dø/løpe for livet så ofte. Ikke 7 levler, men sånn 1-3. Hvertfall gjør vi det for øyeblikket og det funker strålende.

 

Hmm, ja, og ikke sitt og surf 13 andre forum mens du "spiller", sånn som meg. For det bruker tida di.

 

Syns ikke det er noe i veien for å gå i instancer selv om grupper kan være et helvete å få til, for du får variasjon fra questing/grinding, og er sosial på en annen måte.

 

Bruk addons du får anbefalt!

Gjør ferdig mange quester på en gang, og lever hele hurven. Ikke løp frem og tilbake bare fordi du er ferdig med ett quest.

Lenke til kommentar

et litt på sidne leveling tips her, skal du instancer, spesiellt i outland, eller skal du gjøre group quests som krever tank? vurder å ta med druide eller palla over en warrior, de er typiske tanker som tanker bedre på lite gear, noe alle som levler har til felles.

 

og pass på at dersom du har chains med elite quests at du holder gjengen samlet og får gjort alt i ett, selv om du kanskje løper forbi en og annen quest, f.eks i Nagrand er en fin runde når du finner en tank, en healer og noe dps å ta både Durn, Banthar, Talbuc Mastery, Windroc Mastery, Ring of Blood og the Ultimate Bloodsport i en rask og solid runde igjennom nagrand, da er det vekke og ute av verden og du kan fortsette med dine soloquests i fred og mak. vær aldr redd for å slippe den soloquesten du driver med rett ned om du ser en gruppe som trenger deg til noe oppdrag du også trenger.

Lenke til kommentar

Har klart å komme meg ifra 52 til 56.5 sidan igår, og var overraska over kor fort det gikk. Det er for min del 45-60 som er marerittet i levlefasen for min del så at eg fikk med en kompis og renska q i BRD og litt BRS var gøy =)

 

Skal eg hanke alt dritet som en berre kan levere oppe i EPL for å få xp rett inn på bok så skal det bli ding 57 ^^

 

Strat går vel an å soloe også som 70? med hjelp av en druid som healer litt? =)

Lenke til kommentar
Til dere noobs som har problemer med at dere blir ledet til feil plass:

 

Bruk Lightheaded kombinert med Cartographer. Cartographer er en addon som gjør at alle soner blir satt som fullexploret. Og da kommer et opp en pil på UI'en din som viser hvor du skal når du trykker på en coord i Lightheaded (som blir vist som blå).

 

Dette gjør det og ved eventuelle andre addons for kart og minimap :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg brukt Lightheaded siden det kom ut sommern 2007.

Det er rett og slett ingen bedre kombinasjon enn det og Cartographer.

Har aldri hatt en bug med cords og waypoints som har skyltes feil med addonet.

Opplevde to ganger at det bugga litt i Netherstorm, men en nedlastning av siste versjon av Lightheaded fikset det. (Etter 2,3 patchen kom ut)

 

Da Wowinsider skrev om dette i Juli 2007 lagde jeg en post i småprat om wow tråden som omfatter det samme. Vil si det samme her som jeg gjorde der. Anbefaller ikke bruk av disse addona om det er din første karakter du spiller i wow.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar

Questhelper er så enkelt som å begynne å queste, trenger ikke å justere noe som helst. i alle fall den jeg har nå.

 

Det som kan være kjekt å justere er /QH Level 0-9 eller høyere, får du ser ikke alle quest som du har mottatt, altså du er med andre ord for low level for dem.

Som hunter, warlock kan du gjøre quest som andre chars vil bruke mye lengre tid på, så kan det være fint å sette QH level høyere opp.

 

n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...