Jorgengk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Prøver nå å ta opp lyd i PC-en, men hver gang jeg prøver å gå inn på sndvol32.exe i Kjør så får jeg beskjed om at den ikke finner den. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Bruker Vista... Endret 4. februar 2008 av Jorgengk Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Fant en link til den og lasta den ned. Eneste problemet nå er at jeg ikke får huka av på "Avanserte kontroller".. Anyone? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Nå bruker ikke jeg vista... Om jeg husker rett så går det an å sette i Vista'CD-en og gå inn på "legg til fjern programmer". Og så velger du vel "add windows programs" (noe i den dur). Deretter får du vel opp ei liste med forskjellige ting, hak av på "acessories and utileties" (fortsatt noe i den dur). Der kan du installere lydgreiene.... Det er såfall det jeg har gjort på min Windows Server 2003. Og det funket fett... Men dette tok jeg på toppen av hodet mitt, så jeg kan ta feil på navn og slik... Om du sjekker litt rundt der, tror jeg du skal få det til Edit: Husk at når du gjør dette så kan det hende du avinstallerer ting også, så vær litt forsiktig. Endret 4. februar 2008 av AlekXP Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Takk skal du ha. Skal prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ok, det du kom med hjalp ikke, men jeg fant likevel ut av det. Fant en helt ny driver til lydkortet. Etter å ha lastet ned det så fikk jeg "stereo-mix"en til å funke, det var den jeg hadde probleme med. Men takk likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå