Gjest Frustrert.. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Heisann ! Hvor lenge varer en forelskelse? Er snart 17 år nå, og har vert forelsket i en jente siden 9. klasse, altså rundt 2,5 år. Det som ikke er så gøy med det er at det ikke er gjensidig, hun føler ikke det samme for meg. Vi gikk på samme skole før, og går på samme skole nå også, men ser henne sjeldent, siden vi går forskjellige linjer. Håpet at forelskelsen skulle ta slutt nå når eg ikke så henne så ofte, og sjeldent snakket med henne. Men sånn ble det jo ikke. Føler at eg blir... ja, varm inni meg når eg ser henne, med andre ord, eg er fortsatt forelsket.. Noen som vet om det er mulig å bli kvitt en forelskelse? Hilsen en frustrert kar.. Lenke til kommentar
Philley Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg har opplevd noe av det samme som deg. Jeg var litt småforelska i samme jenta i ca 2 år og jeg tror hun likte meg litt i begynnelsen også, men etterhvert som tiden gikk så mistet hun bare mer og mer interessen for meg...Trist nok..Snakker så og si ikke lenger med hun dessverre. Uansett, en ting skal du vite at det er vanskelig å bli kvitt en forelskelse sånn helt uten videre. Den forsvinner bare gradvis av seg selv. Det er min mening ihvertfall. Kanskje hun rett og slett ikke er verdt å gå rundt å tenkte på visst hun ikke viser noen slags interesse for deg? Endret 4. februar 2008 av opty Lenke til kommentar
Gjest Frustrert.. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du har ett godt poeng der. Men tingen er at det er ikke så lett å slutte å tenke på henne... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du kan prøve å finne en annen, har fungert for meg Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ifølge forskning varer forelskelse fra ett til to år, men jeg tror det varierer fra person til person. Jeg ble hodestups forelsket i ei jente for nærmere 10 år siden, men følelsene gikk, som i ditt tilfelle, bare en vei. Har ikke hatt kontakt med henne på 4-5 år, men fortsatt får jeg høy puls og rødmer når hun blir nevnt i samtaler. Finnes nok ikke noen medisiner som kan ta det vekk, så du får bare ta tiden til hjelp Lenke til kommentar
Gjest gjestemannen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ifølge forskning varer forelskelse fra ett til to år, men jeg tror det varierer fra person til person. Jeg ble hodestups forelsket i ei jente for nærmere 10 år siden, men følelsene gikk, som i ditt tilfelle, bare en vei. Har ikke hatt kontakt med henne på 4-5 år, men fortsatt får jeg høy puls og rødmer når hun blir nevnt i samtaler. Finnes nok ikke noen medisiner som kan ta det vekk, så du får bare ta tiden til hjelp Eg vart forelska i ei for ca 7 år sia, har vert ilag med endel på den tida, men kver gang eg ser ho så blir eg helt satt ut i over ei veke. skulle klippe meg forrige veke, og glømte helt at ho hadde begynt å jobbe der eg alltid klipper meg, så da vart det ho som klipte meg, vi hadde en konge morro klipp, fikk ho til å le masse. Vart skikkelig nervøs med engang eg såg ho, og det er ekstremt sjeldent eg blir. da eg var ferdig der var eg i skyene resten av dagen, og glømte helt ho eg er i lag med no, og har vert ilag med i over 1 år. Lenke til kommentar
Gjest Frustrert.. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg får vell bare ta tiden til hjelp da.. Takker for svarene =) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen forelskelser går aldri over Du kan ha mange forhold og være gift, men når du møter på henne igjen etter mange år kan det blusse opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå