Mr. Bojangles Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skal et par turer utenlands de neste månedene, og blir nok en del handling i Tax-Free'en. Hvor mye kan jeg handle over kvoten før det blir sak ut av det? Hvor mye får man i forelegg hvis man tar med en flaske eller to eller tre for mye? Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Vel, eg er ikkje mye ute å reise. Men på http://www.toll.no/Default.aspx?epslanguage=NO vil eg tru du får dei svara du trenge :-) Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Skal et par turer utenlands de neste månedene, og blir nok en del handling i Tax-Free'en. Hvor mye kan jeg handle over kvoten før det blir sak ut av det? Hvor mye får man i forelegg hvis man tar med en flaske eller to eller tre for mye? Drar alltid med meg nok fludium til å kvalifisere til fengselsstraff, har aldri blitt tatt, men tar heller aldri sprit med meg i handbagasjen heller. Endret 4. februar 2008 av Skummel_Fyr Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 men tar heller aldri sprit med meg i handbagasjen heller. Det er vel knekkende likegyldig siden du henter bagasjen din før du går forbi tollen. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er vel knekkende likegyldig siden du henter bagasjen din før du går forbi tollen. D'ekke det serru, er hittil ingen tollere som har giddi å grave seg ned til bunnen av Amerikakofferten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå