Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røykslutt, forrandring helsemessig?

Cell_v14

Anbefalte innlegg

Vel jeg slutta faktisk å røyke for nøyaktig 2 uker siden. Vil si den første uken var værst. Fordi da følte man trangen etter røyk, å drømte faktisk at man røyka, men såklart så fikk man dårlig selvtilitt i drømmen :p

Så her er jeg, vært helt nikotinfri i 2 uker, ikke tatt snus eller skummel plaster ting.

Vil si jeg føler meg litt stolt for engangskyld, men kan ikke si jeg føler så stor forrandring fra å være røyker til å slutte å røyke.. helsemessig altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Gjest Guest_Laila_*

Jeg er 25 år, og har vært en stor røyker i 10 år. Jeg merker forskjellen veldig kjapt, og kjenner bare etter noen dager fremgang på kondis når jeg gåt turer i fjellet. Jeg trener jevnlig, og har sluttet noen ganger før, og har opplevd det samme hver gang!!! Kroppen jobber hard med å få vekk alle giftstoffene for å kunne fungere optimalt !!!! Så jeg tør påstå man kjenner forbedringer på kondisen allerede etter 3 dager !!!! Hilsen treningsglad, som er røykfri =O)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...