Cell_v14 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vel jeg slutta faktisk å røyke for nøyaktig 2 uker siden. Vil si den første uken var værst. Fordi da følte man trangen etter røyk, å drømte faktisk at man røyka, men såklart så fikk man dårlig selvtilitt i drømmen Så her er jeg, vært helt nikotinfri i 2 uker, ikke tatt snus eller skummel plaster ting. Vil si jeg føler meg litt stolt for engangskyld, men kan ikke si jeg føler så stor forrandring fra å være røyker til å slutte å røyke.. helsemessig altså. Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Grattulerer =) Og du vil nok neppe merke store forskjeller på bare 2 uker, og om du ikke har vært ekstrem røyker merker du vel kanskje ikke store forskjellen i det heletatt. Slipper khols hvertfall, det er da alltids noe =D Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg røyker selv og husker jeg merka forskjell når jeg hadde en pause på en måned, jeg er stor røyker (dessverre ). Skal selv prøve å slutte snart helt. Godt at noen greier det . Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Så det vil ta endalengre tid før jeg merker noe forskjell? :O Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 det tar sin tid før du vil føle deg helsemessig bedre.. Kroppen må leges for den skaden du har påført den. amen. Du kan til og med slite litt med sår hals pga røykesluttet.. men det er normalt. amen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så flott! Jeg er stolt på dine vegner! Du vil nok merke forskjell vil jeg tro, men gjør du ikke det finnes det jo andre måter å merke det på. Hold deg noen uker og bruk pengene du ellers ville brukt på røyk til noen du virkelig ønsker deg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Laila_* Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg er 25 år, og har vært en stor røyker i 10 år. Jeg merker forskjellen veldig kjapt, og kjenner bare etter noen dager fremgang på kondis når jeg gåt turer i fjellet. Jeg trener jevnlig, og har sluttet noen ganger før, og har opplevd det samme hver gang!!! Kroppen jobber hard med å få vekk alle giftstoffene for å kunne fungere optimalt !!!! Så jeg tør påstå man kjenner forbedringer på kondisen allerede etter 3 dager !!!! Hilsen treningsglad, som er røykfri =O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå