Data-Expert Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har hørt dette ja.... De er vist sant som folk sier... Jeg lurer på hvor mye dette programe vil koste? å hvilken bil er det mulig i? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Yes... Nei, har du et navn på det magiske programmet ditt? Lenke til kommentar
Data-Expert Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Yes... Nei, har du et navn på det magiske programmet ditt? Nei,har ikke det,noen kompiser som snakker om dette "Fabelaktive" Produktet,det skal gå an i alle nye biler Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det noe vits i det da? Tror ikke du kan koble det med GPSen og fa bilen til a kjore automagisk. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er ganske sikker på at det ikke går an... og dessuten er det garantert ulovlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Det var vel endel i media for en tid tilbake om en som hadde laget et program som styrte bensintilførsel/tenning eller noe sånt ved at den kuttet forbruket ved tomgang og lignende. Var visstnok lite å hente på det, såvidt jeg skjønte, og ikke noe å anbefale å legge inn for enhver.. Ellers har jeg hørt at det er mulig å aktivisere ulike funksjoner på enkelte biler. Går en historie om en passasjer i en taxi i stavanger som lærte taxisjåføren å aktivisere ett ekstra gir i taxien. Med andre ord ett ekstra girvalg. Dette var visstnok disablet fra fabrikken men altså mulig å enable det med de riktige knappekombinasjonene. Endret 5. februar 2008 av medlem-82119 Lenke til kommentar
JimL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Jepp, flipp ned sirkringsboksen og trykk ctrl-alt-delete to ganger, sett inn ei linux live cd i cd-spilleren og boot opp linux. Kjør noen fancy kommandoer som sudo apt-get twinturbochargers så har du en hel masse hester ekstra! Endret 5. februar 2008 av JimL Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jepp, flipp ned sirkringsboksen og trykk ctrl-alt-delete to ganger, sett inn ei linux live cd i cd-spilleren og boot opp linux. Kjør noen fancy kommandoer som sudo apt-get twinturbochargers så har du en hel masse hester ekstra! sudo apt-get install twinturbochargers Lenke til kommentar
JimL Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Selvfølgelig, fint ting blir retta på her Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nye biler er så full av elektronikk at jeg ikke tviler på at noen biler kan fjernstyres, enten per default eller ved hjelp av noen smarte hacks. Men jeg tviler på at det finnes "et program" som kan fjernstyre bilen sånn uten videre. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen her som har sett den reklamen for ingeniørutdannelse då? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Joda, det er mulig. Men det er custom shit. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hehe, stemmer det ja. Uansett, råe reklamer.. NTNU här kjem jag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå