Tigerhawk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Heisann! Jeg har akkurat fått satt sammen den nye pcen min, men jeg har det vanlige problemet at jeg ikke får noe bilde på skjermen. Jeg bruker Asus P5N-T Deluxe og Foxconn 8800 GT Jeg oppdaget en ting. I enden av skjermkortet var det en del som ikke har plass til i sokkelen. Illustrert her: Må jeg gå får et nytt hovedkort eller funker det der? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det skal funke som gull. Den bakerste delen skal ikke inn i slotten. Prøv de klassiske rådene: Dobbeltsjekk kabler Prøv med 1 minnebrikke Koble ut alt unødvendig, som man behøver for oppstart. Er det brukt avstandsskruer på hovedkortet? Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har prøvd alle de tipsene der, får ingen bilde. Er det noe mer jeg burde prøve? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 selvGuide: Bygg PC-en Ville særlig tatt en kikk på side tre øverste bilde, øverst i høyre hjørne 8-pins +12v. Koblet til? Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Den er koblet til. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Bare lurer.. Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Corsair 620W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå