Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

BOOTMGR is compressed ! HJELP

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har litt problemer etter jeg kjøpte min nye datamaskin som jeg var ferdig med på Fredagen som var nå.Jeg bruker en nedlastet Windows Vista Ultimate som både søskenbarnet mitt og min far bruker uten problemer. Brukt det tidligere jeg også. jeg har også lagt inn en del spill osv. På lørdagen så jeg at jeg mangle 260gb av min harddisk som jeg fikk fikset ut av en annet forum som jeg la ut, ble fikset på 30.01.2008

127gb av 400gb?!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10491969

Til pointet. Feilen er at jeg la inn en driver. så måtte jeg restarte datamaskinen, som jeg ikke gjorde etter tirsdagen... siden jeg bruker en nedlastet versjon kommer det ikke direkte til loading screen, må trykke F1 for å fortsette så kommer et boot vindu hvor det står.

Booting from CD:

BOOTMGR is compressed.

CTRL+ALT+DEL to restart computer.

Siden jeg må gjennom dette vinduet hver gang jeg starter datamaskinen hjalp det ikke å prøve å sette inn VISTA CD-en igjen for få opp command console i repair.

Vet ikke lengre hva jeg kan gjøre. står at personer decompresser det men, de metodene som stod hjalp ikke siden det start up vinduet er Feilen kommer hindrer meg til å gjøre noe bokstavelig talt.

Hvis noen har en eneste løsning på dette problemet så er jeg takknemelig for å få prøvd alle mulige løsninger.

NB! prøvde å skifte slik at jeg fikk CD som first BOOTING DEVICE på BIOS men det hjalp verken ikke.

Takk

Jim Edvardsen

Endret av angelonz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker en nedlastet Windows Vista Ultimate som både søskenbarnet mitt og min far bruker uten problemer. Brukt det tidligere jeg også.

Stenges grunnet brudd på retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

(Min uthevelse)

Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.

Ønsker du hjelp fra Diskusjon.no med Vista anbefaler jeg at du kjøper det først :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...