Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva som skjedd med hu?

Gjest hmm:)

Anbefalte innlegg

ble kjent med ei på nyttårs aften, etter det så har vi snakka på msn og sendt sms t hverandre nesten hverdag. for en uke siden så avtalt vi t møtt hverandre i byen, snakka mye sammen og hu ba meg t å bli med hjem t hu siden hu va hjem alene foreldran va bort. så va jeg med da overnatta hjem t hu,vi rotet og greier... det va ikke bare jeg og hu vennina va med også. etter den dagen så har hu vært helt anneldes, snakker ikke t meg på msn eller sender melding t meg,, hva som skjedd med hu egentli?

jeg er litt trøtt shø,,so sorry vis det mye kaos med setningan:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være hun er usikker på det hun gjorde og kanskje bare vil tenke litt for seg selv. Kanskje hun syns det gikk for fort og angrer?

Jenter er ofte vansklige å tolke så det beste vil uansett være for deg å ta kontakt med henne og si du vil snakke litt. Spør om det er noe med henne, og om det har vært noe spesielt som har skjedd i det siste. Kan jo godt være hun bare har hatt mye å gjøre. Hvis ikke kan du jo også bare spørre henne rett ut om hvorfor hun ikke tar kontakt med deg lengre.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jobbe nesten hver dag virker som en dårlig unskyldning for å ikke ta kontakt. Du skriver ikke om du sender meldinger\tar kontakt med henne. Hvis ikke kan det være hun venter nettop på at du skal ta første steget. Hvis du tar kontakt tror jeg rett og slett hun angrer seg..

Lenke til kommentar

Minner om kva som står i Nettiketten angåande skrivefeil og SMS-språk:

Pass på skrivefeil

Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...