anbar Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei Skjønner det slikt at det ikke finnes mange som har fått htpc og og grundig recivern til rikstv og funke. Men jeg har lekt meg litt og jeg har fått bilde og lyd, men dette er bare preview før den ber meg om å sette opp ir komponentene. Grundig recieveren har ikke en 3.5mm plugg til slik "oppsett" og der stopper også "rikstv" opplevelse. Er det noen som har peiling på hvordan man klarer å få overidet mce's ønske om å styre grundig recivern? Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har ikke svar på spm. ditt Men hvordan har du fått det til å funke? Med scart/rgb til tv-in på skjermkort eller ? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Har ikke svar på spm. ditt Men hvordan har du fått det til å funke? Med scart/rgb til tv-in på skjermkort eller ? jepp, scart/rgb adapter til tvkortet. Når man velger tvsignal trykket jeg for dvb-t og valgte kompositt. Så kommer ett lite vindu og lyd med den kanalen rikstvboksen er på. Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 smart... det må eg og spekulere på Hadde jo vert bedre med en Sagem boks med component utgang då? Finnes det tv-kort/capture kort med component-inngang? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dere er nok låst til kompositt eller s-video ATM Finnes RGB capture card (Sweet Spot) samt at Hauppauge vistnok kommer med komponen kort. Anabar: Skjønner ikke helt hva du mener - men man bruker vel IR-blastere til dette? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 irblastere? aldri hørt om før... mce krever ihvertfall å kunne styre set top boxen. og det er igrunn meget irriterende... det er dette som hadde vært digg å fått slippe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå