hantimilon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg holder på å kjøre opp til bil. og fikk til lekse å lære meg 'Se reglene' 1-2-3 til neste gang (finnes også 4-5) Men problemet er at jeg ikke vet hva disse reglene er. noen som kan hjelpe meg å finne ut hva disse kan være? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmm.. Er ei stund sidan eg kjørte med lærar sist då, men trur det riktige var: 1. Sjå i innvendig spegel. 2. Sjå i utvendig spegel. 3. Innvendig spegel, teikn og så sjekk blindsone. Godt mulig dette er feil osv, men var noko slikt eg erindra. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Tusen takk, stoler på deg på den nå Lenke til kommentar
dill_dall Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har nettopp lest på se-reglene selv. Fra boken "veien til førekortet" lyder disse slik (disse er veldig generelle, står mer utdypende i boken): 1. Se langt fram 2. Beveg blikket 3. Få overblikk 4. Bli sett og forstått 5. Se alltid etter en utvei Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har nettopp lest på se-reglene selv. Fra boken "veien til førekortet" lyder disse slik (disse er veldig generelle, står mer utdypende i boken): 1. Se langt fram 2. Beveg blikket 3. Få overblikk 4. Bli sett og forstått 5. Se alltid etter en utvei Jeg kan også anbefale CD-en til "veien til førerkortet", der har de fine videoer som forklarer disse se-situasjonene og viser relevante situasjoner hvor de kan komme til nytte. Veldig pedagogisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå