TechFrog Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Syns denne så helt utrolig rå ut. "Oii!" sa jeg til meg selv, og det skjer ikke ofte Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mhm, eneste som er kjipt er at man må ha vista :|... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) 3Dmark skal alltid ta knekken på det råeste av skjermkort =)Blir interresant om entusiastene med 3-4 (G100/R700)kort i CF/SLI klarer denne... Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 skikkelig teit av futuremark å kreve vista for å kjøre det der. irriterende at alt og alle skal prøve å få oss forbrukere over på vista. XP fungerer jo utmerket enda, er jo raskere en vista på alle områder. vista er uaktuelt for meg, da et er tregt og ustabilt. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 skikkelig teit av futuremark å kreve vista for å kjøre det der. irriterende at alt og alle skal prøve å få oss forbrukere over på vista. XP fungerer jo utmerket enda, er jo raskere en vista på alle områder. vista er uaktuelt for meg, da et er tregt og ustabilt. Xp begynner å bli skikkelig gammel og har ikke støtte for DX10, flere og flere spill kommer med støtte for Vista/DX10, noen bare med støtte for Vista. Hvorfor synes du det er rart at Futuremark lager et testprogram som bare kan kjøres på Vista??? Vista er mer krevende enn XP ja.. men du har bedre støtte for feks. mer ram og flere skjermkort enn XP har. Vista støtter også DX10, noe som XP ikke gjøre og dermed "begrenser" XP muligheten for mer/bedre grafikk. Hvis du synes Vista er tregt har du for treg maskin Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) skikkelig teit av futuremark å kreve vista for å kjøre det der. irriterende at alt og alle skal prøve å få oss forbrukere over på vista. XP fungerer jo utmerket enda, er jo raskere en vista på alle områder. vista er uaktuelt for meg, da et er tregt og ustabilt. Xp begynner å bli skikkelig gammel og har ikke støtte for DX10, flere og flere spill kommer med støtte for Vista/DX10, noen bare med støtte for Vista. Hvorfor synes du det er rart at Futuremark lager et testprogram som bare kan kjøres på Vista??? Vista er mer krevende enn XP ja.. men du har bedre støtte for feks. mer ram og flere skjermkort enn XP har. Vista støtter også DX10, noe som XP ikke gjøre og dermed "begrenser" XP muligheten for mer/bedre grafikk. Hvis du synes Vista er tregt har du for treg maskin Vell nå støtter ikke vista no mer ram, eller flere skjermkort. skjønner ikke hvor du har fått det fra. og det er fortsatt veldig mange som bruker xp, der for burde futuremark støtte xp også. og en annen ting er at forskjellen mellom, dx9 og dx10 i visuell kvalitet er veldig liten, mens dx10 bruker mye mer resursjer. så med xp og dx9 får man mer fps/visuell kvalitet en i vista. og det er en god grunn til å fortsatt bruke xp. PS. som du ser på signaturer, så har jeg ikke en treg maskin hehe. Endret 5. februar 2008 av Blaz3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå