Konnis Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hvilken mobil av w580i og w910i har best kamera? EDIT: Innlegg 1900, btw. Endret 3. februar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Etter alt hva jeg kan se, er kameraene like (Dama har 580i og jeg 910i). Men W910i har et kamera til forran som gjør det mulig med videosamtaler. Men om kamera er viktig for deg, burde du styre unna begge. Det er ikke spesielt bra. Det fungerer til morrobilder til å ha på mobilen og sende til venner som mms, men har du tenkt å ta foto på ferie eller bilder som fungerer som minner, ville jeg droppet det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hmm... har SE noen kommende modeller i nærmeste framtid tilnærmet lik w910i, bare med bedre kamera? Har nå en N73, og selvom jeg ikke bruker kamera så mye er det jo greit å ha noe som duger. Men bedre å ha en mobil med kamera som funker raskt, dog ikke super kvalitet (les: w910i) enn en mobil med kamera som bare klikker (les: N73) :!: Endret 4. februar 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Panic Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) W890i kommer vel snart. Den har 3,2MP kamera. Men uten autofokus selvsagt. Så ikke forvent like bra kamera som på K800i/K810! W760i kommer vel også til sommeren. Endret 5. februar 2008 av Panic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå