TheWankership Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 er jo snart 2 år siden trådstarter åpna tråden, tror han har funnet ut noen steder nå jeg neh, han går vel fortsatt rundt å leter Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 slottsparken og festningen høres jo interessant ut ^^ Og glassheisen på oslo plaza hadde vært utroolig morro, men er ikke den blitt stengt for de som ikke er besøkende med hotellet? Husker jeg var der når jeg var i Oslo for mange år siden, men mener å ha hørt at den ble stengt. Tok den senest i vinter. Men ikke få heisen stengt er dere snill, den er perleporten til min datehemmelighet: Baren på toppen av plaza Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Hahaha, faen altså dere grever virkerlig opp gamle tråder altså Synes sånt som dette kan få ligge i fred jeg Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Slottsparken og festningen er uaktuellt, det er en grunn for at befal i HMKG går med sabel. ville ikke turt det om jeg ville bevart min penis iaff. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har sett folk holde på i trappene opp på perrongene på Oslo S. Kulverten som går mellom perrongene lengst bak går også. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 På Frogner er jo mange fine plasser. Litt større boligeren som gjærne har litt hekker og sånt noe. Bare pass på at skipsreder Willhelmsen ikke buster dere i hagen hans eller at fru Corneliusen kommer for å hente avisa i oppkjørselen Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg stemmer for kino. Hehe. (Bare ikke en barnefilm !!!) En stygg film som ingen gidder å se heller. =) Så er det bare å kjøre på, å håpe at ingen snur seg. Hehe. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Deli de Luca på aker brygge. Der har jeg jobbet og faktisk fersket noen Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Deli de Luca på aker brygge. Der har jeg jobbet og faktisk fersket noen Hva sa/gjorde du da? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Deli de Luca på aker brygge. Der har jeg jobbet og faktisk fersket noen Hva sa/gjorde du da? "Står no for fasken isje å tømme rogna på plassen min herno!?" Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For min del kunne de bare holdt på. Jeg syntes det var kjempe turn on og løp rett hjem til min daværende kjæreste Men jeg viste at sjefen min (også kalt monsteret fra russland) var på vei tilbake på jobb, så måtte nesten si ifra før hun kom. Ble vel noe sånt som: "Unnskyld (smile, rødme), men dere må dessverre gå.." også tipset jeg dem om at det er veldig mange som har sex i området rundt festningen, som ligger noen minutter unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg