Spartan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Den glassheisen som går på utsiden av Oslo Plaza. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 slottsparken og festningen høres jo interessant ut ^^ Og glassheisen på oslo plaza hadde vært utroolig morro, men er ikke den blitt stengt for de som ikke er besøkende med hotellet? Husker jeg var der når jeg var i Oslo for mange år siden, men mener å ha hørt at den ble stengt. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 ta t-banen i utmarka og stikk et sted i skogen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Finnes flere parker i sentrum. Sikkert flere steder langs Akerselva også.Lykke til. visst du ikke er redd for å få sprøytespiss i rompa er det vell en grei plass:) går kun der med vernesko med spiker tråkk Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Der hvor de filmer hotel cæsar! Opp trappen til venstre for Tinghuset Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tenkte på slottsparken jeg også. Elelr Frognerparken. Hvis ikke finnes det jo tusenvis av prøverom, doer, mørke hjørner etc etc Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det er mange som holder på i Frognerparken Det har jeg sett Lenke til kommentar
Aces Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hehe jeg også. Hadde gymtime med hele klassen, og så to narkovrak ha seg på toppen av en av trappene der. Ikke pent ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Slottsparken! denne her er veldig bra... mange fine plasser man kan gjemme seg litt bort på Den må jeg prøve ut Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Personangrep samt kommentarer til dette er fjernet fra tråden, hold dere på nivå med retningslinjene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Skall stå med et kamera, i frognerparken, ved traffikanten, hotell plaza og alle de stedene og se omjeg kan få filmen deg! xD EDIT: Yeyy Innlegg nr. 300 Endret 16. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Slottsparken! Har funket dårlig før Oo. Men det gjelder vel å finne en bortgjemt krok antar jeg. Endret 16. februar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ingen som vet om glassheisen er stengt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg tror ikke det. Seinest i høst gikk jeg bare gjennom resepsjonen og bort til heisen for så å kjøre den opp og et ned et par ganger. Endret 17. februar 2008 av Olum Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror ikke det. Seinest i høst gikk jeg bare gjennom resepsjonen og bort til heisen for så å kjøre den opp og et ned et par ganger. Hvorfor? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fordi det er morsomt vel. Man får utsikt over hele byen + at den går i en relativt stor hastighet. Lenke til kommentar
Gjest børre børt Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uhm, litt usikker på hvor jeg skulle poste dette men prøver meg på her jeg. Lurer på om noen vet om gode plasser i Oslo å ha sex? Da tenker jeg på plasser helt nede i sentrum hvor man kan gjemme seg bort for å ta en kjapp en. (nei ikke intresert i horer da, har dame) Det trenger ikke å være helt lukket og låst, gjør ingenting om noe forbipasserende kan skjønne hva man driver med så lenge man ikke står for fult skue for hele karl johan og onkel politi liksom Så noen tips på dette? Eller er dette imot forumreglene å spørre om? har andre plasser jeg normalt sett ville spurt, men de er nede for tiden. tja forann slottet i statuen av karl johan, den er velbrukt, vær raske. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 er jo snart 2 år siden trådstarter åpna tråden, tror han har funnet ut noen steder nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg