Pivotal Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Uhm, litt usikker på hvor jeg skulle poste dette men prøver meg på her jeg. Lurer på om noen vet om gode plasser i Oslo å ha sex? Da tenker jeg på plasser helt nede i sentrum hvor man kan gjemme seg bort for å ta en kjapp en. (nei ikke intresert i horer da, har dame) Det trenger ikke å være helt lukket og låst, gjør ingenting om noe forbipasserende kan skjønne hva man driver med så lenge man ikke står for fult skue for hele karl johan og onkel politi liksom Så noen tips på dette? Eller er dette imot forumreglene å spørre om? har andre plasser jeg normalt sett ville spurt, men de er nede for tiden. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Second that, Fox. Må det være ute? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Telefonbox? Trafikanten(selve bygget)? Under tigeren? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Må ikke være ute nei, men er greit med alternativer til både inne og ute og man trenger som ikke være 100% skjult så lenge det ikke lager noen problemer for å si det sånn. Alt av forslag mottas, men gjerne litt seriøse forslag Er som sagt ikke så alt for kjent i Oslo, og da hovedsaklig bare kjent nede i sentrum. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Deli de Luca på aker brygge. kino. Endret 3. februar 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det er et par plasser du kan finne på festningen. Som tidligere gardist har jeg hørt og sett mye rart på festningen Lykke til! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Slottsparken! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Festningen er nok, som sagt, et fint sted for litt utehygge. Masser av gress, sol og gjemmesteder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Langøyene om sommeren sammen med alle kaninene Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Kaninene er på Gressholmen eller noe sånn. Endret 6. februar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ooooh!! spennende altså, sex må ikke bare skje i sengen da.. Kanskje sex på festningen er noe jeg og kjæresten skal prøve ut Men er det ikke der det er så mange horer da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ooooh!! spennende altså, sex må ikke bare skje i sengen da.. Kanskje sex på festningen er noe jeg og kjæresten skal prøve ut Men er det ikke der det er så mange horer da? Tipper Chris hadde likt det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det første jeg tenkte når jeg så tittelen var at du spurte om noen i Oslo ville ha sex med deg . Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ooooh!! spennende altså, sex må ikke bare skje i sengen da.. Kanskje sex på festningen er noe jeg og kjæresten skal prøve ut Men er det ikke der det er så mange horer da? Tipper Chris hadde likt det. haha, nja.. spørs om han tørr da.. Lenke til kommentar
Fizzwidget Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Løvebakken kl. 4 om natten? ;P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ooooh!! spennende altså, sex må ikke bare skje i sengen da.. Kanskje sex på festningen er noe jeg og kjæresten skal prøve ut Men er det ikke der det er så mange horer da? Det er ikke så mye horer på festningen. De er mer i Karl Johan og sidegatene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Finnes flere parker i sentrum. Sikkert flere steder langs Akerselva også. Lykke til. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Slottsparken! Slottsplassen! Midt på! Edit: Sorry, måtte... Endret 7. februar 2008 av Arve Systad Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Finnes flere parker i sentrum. Sikkert flere steder langs Akerselva også.Lykke til. Man kan ikke gå langs Akerselva uten å støte på sprøytenarkomane eller dealerne. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Slottsparken! denne her er veldig bra... mange fine plasser man kan gjemme seg litt bort på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg