erremuli Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei! Kjøpte en av postens kasserte Kangooer fra 01 i dag, men radioen er defekt.. Noen som sitter på en brukt en, eller vet hvor jeg kan skeffe en til en overkommelig sum? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Huggerier, Tror det sto 10 - 15 kangooer hos huggeren på hønefoss. Sjekk www.bruktbildeler.com Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takker for svar! Får ringe huggeriet på Hønefoss i morgen. på www.bruktbildeler.com fant jeg kun med kassett, var der før i dag, men sitter CD-spiller i bilen nå. Bilen har styring av spilleren på rattet, og dislayet opphøyd i dashbordet. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Huggerier, Tror det sto 10 - 15 kangooer hos huggeren på hønefoss.Sjekk www.bruktbildeler.com Det finnes ingen Kangooer der, kun to Kubistarer, som i og for seg er samme bil. Jeg har 2004 modell Kangoo, og skal kjøpe ny spiller nå snart, så muligens du kunne kjøpt den jeg har. Send PM hvis det er av interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå