GT1 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Min far har Tele2 og har ikke kunne motta MMS på lenge. I går sendte jeg han et nytt MMS-oppsett. Etter innstallasjonen sendte han flere meldinger til en annen telefon for å teste. Ingenting skjedde til å begynne med. Så plutselig tikket meldingene han hadde sendt inn på telefonen. ALLE FRA FORSKJELLIGE NUMRE! Er det flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det viktigste er at du sender en meld til deg selv når du har motatt oppsettet ellers aldri hatt det problemet. kan jo være problemer hos tele2 det ville ikke være første gangen Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mora mi har tele2, igår sendte hun meg en mms og da fikk jeg opp et nr på en kar i skien som avsender.. Hun har også vistnok hatt problem med mottak.. Lenke til kommentar
GT1 Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Mora mi har tele2, igår sendte hun meg en mms og da fikk jeg opp et nr på en kar i skien som avsender.. Hun har også vistnok hatt problem med mottak.. Takk. Da er det ikke en "tilfeldig" feil siden flere har opplevd det samme. PS! Han sendte melding til seg selv først, men denne kom aldri frem. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 den 25/1 så hadde de en kjent feil med gprs han være den som henger igjenn ville ringt inn til tele2 og hørt med de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå