Vestlandsfanden Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har nettopp installert office 2007. Korleis kan eg overføre mailer og kontakter frå office 2003 til office 2007. Har ikkje funne dei på i det gamle systemet Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mailer og kontakter (og alle andre Outlook-elementer) ligger lagret i en pst-fil som standard er plassert her (norsk Win XP): C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Det er en skjult mappe så du må slå på visning av skjulte filer og mapper for å finne den igjen. Du kan åpne denne filen direkte fra Outlook (File -> Open...) Lenke til kommentar
Vestlandsfanden Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Finner ingentig på oppgitt adresse. Finner ein katalog som heiter Outlook på C:\......\Pogramdata\Microsoft\Outlook,men der er det ingen .pst fil Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 I 2003: Trykk på "Importer og eksporter" under Fil-menyen. Velg deretter "Eksporter til fil" -> "Fil med personlige mapper" -> Merk de mappene du vil eksportere. -> Evt. velg destinasjon for lagring av filen. -> Fullfør. Jeg har ikke Office 2007, men jeg antar at du der også under fil-menyen velger "Importer og eksporter. -> "Importer fra ett annet program eller fil" -> Fil med personlige mapper(*.pst) -> Velg destinasjonen der du lagret filen fra Office 2003 -> Fullfør. Lykke til! Lenke til kommentar
Vestlandsfanden Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Ville prøve å ungå å installere office 2003. Ved eksportering av mailer forsvinn vedlegg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Du mister også mye annet ved å importere og eksportere en hel pst-fil og du risikerer å ødelegge e-postprofilen din når du importerer. Det er derfor ikke anbefalt fremgangsmåte. Som jeg skrev tidligere er dette standard filplassering: C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Det er mulig å velge andre plasseringer ved installasjon av Outlook og jeg foreslår at du derfor søker etter pst-fila med søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå