Gå til innhold

overføring av kontakter i outlook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mailer og kontakter (og alle andre Outlook-elementer) ligger lagret i en pst-fil som standard er plassert her (norsk Win XP):

C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook

Det er en skjult mappe så du må slå på visning av skjulte filer og mapper for å finne den igjen.

Du kan åpne denne filen direkte fra Outlook (File -> Open...)

Lenke til kommentar

I 2003:

Trykk på "Importer og eksporter" under Fil-menyen. Velg deretter "Eksporter til fil" -> "Fil med personlige mapper" -> Merk de mappene du vil eksportere. -> Evt. velg destinasjon for lagring av filen. -> Fullfør.

Jeg har ikke Office 2007, men jeg antar at du der også under fil-menyen velger "Importer og eksporter. -> "Importer fra ett annet program eller fil" -> Fil med personlige mapper(*.pst) -> Velg destinasjonen der du lagret filen fra Office 2003 -> Fullfør.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Du mister også mye annet ved å importere og eksportere en hel pst-fil og du risikerer å ødelegge e-postprofilen din når du importerer. Det er derfor ikke anbefalt fremgangsmåte.

Som jeg skrev tidligere er dette standard filplassering:

C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook

Det er mulig å velge andre plasseringer ved installasjon av Outlook og jeg foreslår at du derfor søker etter pst-fila med søkefunksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...