Gå til innhold

Temp. måler viser 100grader.

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har nettopp sett denne dataen:

Asus a7n8x

amd xp2200

GF2 mx400

DDR2700 512mb

inn i eit Skyhawk kabinett: Skyhawk PSR5605W

Alt virker fint etter det eg kan sjå. 3 kabinettvifter + ThermalTake Volcano 9 Cool kjøler på CPUen.

Første tingen er at ei front på kabinettet er det eit display som viser klokka og CPU temp. Den viser 100.0grader C konstant. Eg satte sensoren og sensoren til Kjøleren inntil kanten av kjernen på cpuen så eg skjønner ikkje hvorfor den viser 100grader. I bios får eg ca 40grader når eg kjører 1,8-2ghz.

Andre tingen er at når er setter Fsb:133 og Multiplyer: 15.0 så får eg opp ein blå skjerm med ein error beskjed og at eg må starte i sikkerhetsmodus osv. Men eg får det samme etterpå.

Vcore har eg satt til 1.675. Er det kanskje den som må stilles enda høyere? Eller skal eg prøve med 166fsb, eller er ikkje dette bra for RAMen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
det er nok desverre Celsius. 132 Fahrenheit.

Korleis kan eg legge ein sensor under CPU?? Da blir den jo spiddet av alle pinnene som skal ned i socket.

på min är 44c=111fahrenheit så det är märkligt om 100C är 132F

(100C=212F) (100F=37.8C)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg sendt inn displayet mitt til MPX.NO og fikk beskjed om at displayet var blitt kortsluttet (brent) og ville ikke bli dekket.

Dette er da ganske utrolig. Har jo ikke koblet noe feil ? det er jo bare en kontakt som kobles mellom hk. og psu. Det forklarer bare en ting. Møkka Display

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...