Gjest Soppgutten Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jepp, som emnetittel sier så flasser huden på min kjære penis rett av. Om til "pulver" eller større flak. Jeg blir også ganske sår. Det er ikke over hele penisen men store deler, det ser også ut som jeg har greid og fått litt i albuhulen min >.< Er ganske sikker på at dette er sopp (har søkt litt rundt) Men hva skal jeg gjøre men dette? Lenke til kommentar
Gjest Soppgutten Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok, ville nå helst slippe lege. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hadde noe lignende for en stund tilbake, funket med en salve som fikk kjøpt på apoteket, gentamicin tror jeg det het.. Edit: Leste ikke hele posten, det der er nok sopp ja, kontakt lege.. Endret 3. februar 2008 av SpoileD Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Tråden har blitt flyttet til Helse-kategorien på grunnlag av denne kunngjøringen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Soppgutten Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok, skal jeg bare snakked med helsesøster eller? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ok, skal jeg bare snakked med helsesøster eller? Kan du vel, men hvis du er noenlunde sikker på at det er sopp kan du kjøpe soppdrepende salve reseptfritt på apoteket. Bruksanvisning på pakka. Forslag til medikament: Canesten salve. Lenke til kommentar
Gjest Gjäst Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hah, kanskje det er noe som går. Hadde noe lignet nå nylig, men det ga seg av seg selv i løpet av et par dager. Godt å ha lillemann tilbake i god gammel form igjen. Hvor lenge har du hatt det slik? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilken shampoo benytter du? Havnet i lik situasjon når jeg brukte en dusjsåpe som ikke var særlig PH-vennlig og fikk en Peeling effekt på kølla. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Klør det der nede? Hvis ja: Kommer disse flakene pga at du klør. atopisk dermatitt? Hvis nei, er du tør. Lenke til kommentar
Gjest Soppgutten Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Head n' shoulders, men bruker spesiel underliv såpe så tviler på at det er problemet. Røde flekker huden ser irritert ut. Og det flasser. Huden virker ikke spesielt tør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå