Gå til innhold

Hårkur til gutt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og stusse håret hver 2 måned blir vel ca 3600 på den nærmeste frisøren og 6600 om jeg klipper meg i byen (oslo). Greit at jeg har god råd, men de pengene bruker jeg gjerne et annet sted!

 

En annen ting jeg ikke helt skjønner er det at når man sparer til langt hår (som jeg gjør) og håret vokser ca 2cm i måneden blir det helt håpløst å klippe seg hver annen måned, klipper meg ca 3 ganger i året nå og syntes det vokser tregt nok som det gjør. Skal sjekke om jeg finner noe bra fra redken, finnes det noen andre alternativer?

Lenke til kommentar
og stusse håret hver 2 måned blir vel ca 3600 på den nærmeste frisøren og 6600 om jeg klipper meg i byen (oslo). Greit at jeg har god råd, men de pengene bruker jeg gjerne et annet sted!

Det koster strengt tatt ikke 3600,- for en hårklipp, vil du gjør noe med det tørre håret er som regel en god start å ha kort hår. :)

Lenke til kommentar

haha, hadde sneket seg inn en good skriveleif der ja. Mente selfølgelig 3600kr i året:) kan ikke ha vært helt i mine fulle fem da jeg skrev innlegget for nå kommer jeg bare til 1800:P jaja. Grunnen til at jeg vil ha hårkur er at jeg sparer til langt hår. Nå på vinteren blir tuppene fortere litt flisete og jeg vil se om en klipp, og så hårkur gjør at jeg slipper å klippe meg så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...