Cryztek Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hei min Q6600 ble levert uten kjølepasta, er det meningen eller må jeg kjøpe en separat? Endret 3. februar 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det skal ligge et lite lag på stock kjøleren som følger med om du har kjøp Retail ellers må du legge på et lag ellers blir den fryktlig varm !!!! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei min Q6600 ble levert uten kjølepasta, er det meningen eller må jeg kjøpe en separat? Prossesorer blir levert uten kjølepasta. Det følger med pasta til kjøleren, hvis du kjøper separat kjøler. Du kan allveis kjøpe goop fra nettbutikker, da annbefaler jeg ArctiSilver5 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) så jeg burde kjøpe en tube arctic silver 5 på coop elektro da? eller vill denne være bedre? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ICDIAM7CAR Endret 3. februar 2008 av mc_a_person Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 så jeg burde kjøpe en tube arctic silver 5 på coop elektro da? eller vill denne være bedre? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ICDIAM7CAR IC Diamond 7 Carat Termisk Pasta er den beste, det er helt klart... MEN jeg har hat den før, og den var utrolig vanskelig å påføre selv om den hadde liggi i kokkende vann... Så det endte med et dårlig temperatur resultat, så jeg remonterte kjøleren min og påførete arctic silver 5 på kjøleren... Så jeg vil anbefale deg Arctic Silver 5 som jeg bruker på CPU og GPU selv Kjøp denne XL tupen, så har du masse pasta itilfelde du trenger merre i senere tid Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 har tilgang til arctic silver 5 inne i byen så det skulle ikke være så vanskelig:P en vanlig tube holder vel til og bytte en to,tre ganger? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 har tilgang til arctic silver 5 inne i byen så det skulle ikke være så vanskelig:P en vanlig tube holder vel til og bytte en to,tre ganger? heller en 15-20 ganger.... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 heller en 15-20 ganger.... Hehe har bare tenkt og kjøpe ny kjøler en gang pastaen er sikkert gådd ut på dato neste gang jeg skal bytte kjøler Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det har kommet en ny pasta fra OCZ som visstnok skal være veldig bra.. Men jeg bruker AC5. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 så jeg burde kjøpe en tube arctic silver 5 på coop elektro da? eller vill denne være bedre? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ICDIAM7CAR IC Diamond 7 Carat Termisk Pasta er den beste, det er helt klart... MEN jeg har hat den før, og den var utrolig vanskelig å påføre selv om den hadde liggi i kokkende vann... Så det endte med et dårlig temperatur resultat, så jeg remonterte kjøleren min og påførete arctic silver 5 på kjøleren... Så jeg vil anbefale deg Arctic Silver 5 som jeg bruker på CPU og GPU selv Kjøp denne XL tupen, så har du masse pasta itilfelde du trenger merre i senere tid IC Diamond måtte jeg bruke ett flatt tykt barberblad for å få det helt jevnt og tynt lag. Brukte disse bladene som man skraper viduer o.l. med. Ble strøkent da, men unødvendig vanskelig, og ikke rare greiene bedre enn AC5... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hovedsaklig så trenger jeg bare kjølepasta til og starte med. skal ikke overklokke før jeg har ny kjøler i huset men kan tre striper med et eller annet under kjøleren være pastaen eller liknende? merka først nå at det var tre striper med noe under kjøleren, ser ut til og være bløtt elns. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ic diamond var noe av det seigeste jeg har vert borti...varmte det opp til uante høyder men vansklig å ha på uansett...men greide det til slutt... Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Du kan jo se på denne kjølepastan (arctic mx-2) Endret 6. februar 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvis du ikke er redd for å handle fra utlandet så kan kanskje Coollaboratory Liquid Pro være noe å tenke på. Den er litt grisete når det gjelder påføring, men ifølge CoreTemp senket den temperaturen på CPU'en min med ca tre grader i forhold til AS5. Lenke til kommentar
Glends Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hovedsaklig så trenger jeg bare kjølepasta til og starte med. skal ikke overklokke før jeg har ny kjøler i huset men kan tre striper med et eller annet under kjøleren være pastaen eller liknende? merka først nå at det var tre striper med noe under kjøleren, ser ut til og være bløtt elns. jepp, de stripene du ser under kjøleren er kjølepasta.. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 jepp, de stripene du ser under kjøleren er kjølepasta.. Fant ut dette, men skrapte de bort og la på et lag arctic aluminum funka kjempe har 30grader idle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå