Gaby Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Heia! Når jeg skal vise en video i feks Opera eller IE så kutter filmen midt i . Eksempel : Jeg skal se Autofil fra NRK Web TV. Har sett 8 min av episoden før den begynner å lagge og til slutt stopper helt. Eksempel 2 : Skal se en reportasje på VGTV. Den vil ikke alltid starte. Ser at både Opera og IE bruker Media Player som avspiller. Er det noen måter jeg evt kan oppdatere den på. Eller kan det ha med å gjøre at linja mi er noe ustabil? Andre forslag? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Heisann, det kan faktisk være begge delene av de du oppgitte. En fil du ser på nettet må bufres slik at den kan vises på din datamaskin. Dette kan være en feil i media playeren din at den ikke vil fortsette å se film. Har du prøvd å legge inn IE og Opera på nytt? Tror det er mindre sjangs for at det er nettlinjen din men prøv å legg inn IE og Opera på nytt i første omgang:) Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takker for svar. Jeg la i Opera i dag for å kunne se på filer på nettet. Bruker vanligvis Firefox til surfing, men når jeg skal se på video står det bare [no video]. Så la inn Opera og Media Player 11 i håp om at dette skulle funke da IE ikke funket. Meeen, neida. Samme problemet. Håper virkelig på hjelp da dette er sinnsykt forbanna irriterende .. Lenke til kommentar
stigga Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det kan ha med at serverne til NRK er ustabile. Har det samme problemet selv når jeg ser på NRK nett-tv. Routeren min og linja mi er stabil. Forsøk å se på ulike tider på døgnet. Regner med at det er minst trafikk på NRK før folk kommer hjem fra jobb og skole. Eller midt på natta. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Okei. Da får jeg prøve til helga Kan ikke være sent oppe i hverdagen, og er jo ikke hjemme før sent på kvelden så får ikke prøvd på dagtid heller Men gir respons. Danke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå