Book Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Chaos Theory er myyyye bedre enn double agent. Egentlig ikke noe valg der. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Definitivt Chaos theory, de ødelagte allt som heter gameplay i Double agent. Men det var ikke det verste med DA, det tok vekk Coop i DA også. Eh, chaos theory er definitivt bedre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Definitivt Chaos theory, de ødelagte allt som heter gameplay i Double agent.Men det var ikke det verste med DA, det tok vekk Coop i DA også. Eh, chaos theory er definitivt bedre. Hvilken versjon spilte du? Jeg har spilt 360 versjonen men jeg har hørt at xbox versjonen ble utviklet av et helt annet studio og hadde egne baner og coop campaign (coop som i chaous theory). Men ja, jeg synes og at chaos theory var det beste, der kunne man gjøre de kuleste movsa, det var ikke så utrolig lyst og kjedelig nivådesign som i 4ern, og det var den beste musikken i serien. Men jeg synes du bør prøve de andre spilla og. Alle sammen er gode, men 4ern er nok det svakeste. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Definitivt Chaos theory, de ødelagte allt som heter gameplay i Double agent.Men det var ikke det verste med DA, det tok vekk Coop i DA også. Eh, chaos theory er definitivt bedre. Hvilken versjon spilte du? Jeg har spilt 360 versjonen men jeg har hørt at xbox versjonen ble utviklet av et helt annet studio og hadde egne baner og coop campaign (coop som i chaous theory). Men ja, jeg synes og at chaos theory var det beste, der kunne man gjøre de kuleste movsa, det var ikke så utrolig lyst og kjedelig nivådesign som i 4ern, og det var den beste musikken i serien. Men jeg synes du bør prøve de andre spilla og. Alle sammen er gode, men 4ern er nok det svakeste. De hadde coop slik som på chaos theory til Wii og ingenting annet. Coop til Double agent på Pc, 360 og allt annet er som multiplayer bare mot botter. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har ikke spilt særlig mye Chaos Theory, men DA var ikke særlig bra. Ble utrolig skuffet av det. Lenke til kommentar
Billzard Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Chaos theory IMO. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå