Gå til innhold

2 harddisker hver på 200GB, bruker 1. Hva.......

Anbefalte innlegg

....... gjør jeg for å bruke den som ikke er C ?

Samme gjelder min gamle maskin som har 2 harddisker hver på 10GB. Også her benyttes bare den ene.

Litt dumt forklart kanskje, men det blir jo til at programmer som installeres automatisk finner C.

Har en datter som syns spill er kjempetopp og hele meningen med 2 harddisker var nettopp at vi skulle bruke hver vår. Alt er ferdig satt opp men vet ikke hvordan jeg skal sjalte mellom hver HD. Må XP legges inn på hver HD eller holder det med C ? En annen ting er dette med 2x200GB. Ser ut til at dette er splittet på 3? På den gml maskinen er det som sagt 2 HD på 10GB hver og der er det 10GB på hver. Totalt på den nye får jeg det ikke til å bli 400GB tilsammen.

Til den som har litt tid til overs...................

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På den gml maskinen, (blir til at jeg bruker den mest og gjett hvorfor) tenkte jeg å legge dokumenter osv som jeg bare har til lagring til den andre HD`n men når jeg prøver å kopiere over disse til den disken, kalt lokal disk (D) blir det bare en snarvei som kopieres. Litt klarere nå kanskje?

Lenke til kommentar

Sjefen..................., du er SJEF!

Nå gikk det glatt. Prøvde først bare å flytte mappa "mine dokumenter" til den andre HD`n og fikk da bare snarvei. Betyr dette at jeg må ta fil for fil? Blir litt av en jobb. Har en sånn 64MB lagringssak som går på USB. Er det ikke en måte å laste alle dokumenter over i den andre HD`n på i et grep? Eller må jeg ta fil for fil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...