SivilMilitaer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hørt rykter om at streiken snart er ved veis ende. Stemmer dette? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Håper ved gud/en eller annen høyt der oppe at det viser seg slik! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kilder? Forøvrig så håper jeg dette er sant! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 håper det så det blir en ordentlig Oscar show Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) kulturo hadde en artikkel om akuratt dette, lover bra Endret 4. februar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
SivilMilitaer Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Kilder? Forøvrig så håper jeg dette er sant! Morra di er kilde neida, tror jeg leste det på Tv2 eller NRK1 tekst tv. Så nå er det bare å glede seg! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) http://www.deadlinehollywooddaily.com/stri...e-things-stand/ kort fortalt er det mulig med en enighet tidligst fredag, men det skal stemmes over forslaget av de ulike organisasjonene, så de kan kaste avtalen og satse på en bedre avtale og Endret 5. februar 2008 av slipten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå