heggi Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vet at det ikke er dette dere diskuterer.. Men finnes det noen gode program for og liste ut all musikken jeg har. har liksom en del og gidder ikke og skrive det i word.. :o Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tag&Rename er et veldig bra program. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 "Psychic mp3" er et program som ordner til filnavnene i album mapper. Programmet henter filnavn informasjon fra en cd database på nettet. Har brukt det og endelig fått litt orden på mp3 samlingen min som nærmer seg 30.000 filer, genialt program! Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Vet at det ikke er dette dere diskuterer.. Men finnes det noen gode program for og liste ut all musikken jeg har. har liksom en del og gidder ikke og skrive det i word.. :o Hvis du bruker Winamp er det bare å trykke CTRL + ALT + G, eller gå på misc options og velge Generate HTML Playlist. Noen som justerer volum på mp3'ene? Har prøvd et program som heter MP3 Gain som gjorde dette, men det tok veldig lang tid. Noen som vet om et alternativt program som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg har <artist><album><track><name> På alle mp3ene da , syntes det er fint jeg da, mye lettere og se hvilke sanger man mangler fks. Samme. Disse ligger i mapper med artistnavn. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Å som jeg hater nedestrek i mp3 filnavn! (No offence) Det finnes ikke noe værre enn å fjerne "_" i lange mp3 navn (men nå skal jeg begynne å sjekke alle programmene dere anbefaler) det er space som er hat, og dermed måtte gå igjennom å skrive underscore. hehe hva er poenget med å ha artist navn på låta, du vet da allerede artisten utifra folder. mp3 tag'en inneholder uansett artist navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå