Gulingen90 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei jeg har en bærbar som jeg har hatt snart i ett år nu og problemet med den er å slå den av! Har oppdaget den for 2-3 dager at den ikke kan slåes av helt automatisk(ved "shut down" knappen), men må slåes av med oppstartsknappen! Bærbaren: ASUS F5VL 15.4" WXGA,ATI X2300,Dual-Core T2330, 2 GB, 160GB, DVD±RW,WLAN,VHP *Hva er galt med den? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det har skjedd meg og, var faktisk fordi MSN ikke vil avslutte så den stengte for alt. Bytta fra Vista til XP, funka da. >.< Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan hende du har same problemet som eg hadde på min Asus-PC. Viss du høgreklikkar på batteriikonet nede til høgre på skjermen, så skal du få opp eit val som heiter Power4Gear eXtreme. Viss du opnar dette så skal du få opp ein meny der du mellom anna kan velje korleis av/på-knappen på Startmenyen ("Start menu power button") fungerar. Av ein eller annan merksnodig grunn så virkar det som om denne står på "Sleep" som standard. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) min var sånn, den gikk i dvalemodus istedenfor og skru av, jeg fiksa det ved og gå på: kontrollpanel/mobil pc/strømalternativer/velg hva av\på knappen gjør også velger man. Endret 3. februar 2008 av alexbalibander Lenke til kommentar
Gulingen90 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Steike kor dum jeg er... :O men men "Tusen takk" folkens! Nå kan PC-en endelig få hvile seg etter 18 timers opphold uten å slå seg av i dag :O *Må bare gjenta det igjen "Tusen Takk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå