Gjest am11x Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er selv kvinne, og lurer på hvordan mannen som oftest oppfører seg når han får orgasme under samleie? Altså, hvordan kan jeg vite om han får det? Kan han sprute sæd uten å få orgasme? Og hvilke tips har dere for å få han til orgasme? (Jeg tenker på evt lengre forspill, stoppe sæden når den er på vei - siden det hender det kommer når jeg suger - slik at vi har sex lengre. Hjelper det?) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Som oftest kommer det vel et lite stønneller noe i den retningen når mannen får orgasme. Etter at mannen får orgasme føres blodet ut av penisen og mannen får slapp penis, og dermed er du liksom "ferdig". Hvis dere vil gjøre det igjen er det bare å vente en liten stund, før dere igjen setter igang. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan vet man at mannen har fått orgasme under sex? Han stønner, legger seg med ryggen til , og sovner Det er jo litt flaut om fyren ikke klarer å "Gi beskjed" da.. Er jo litt flaut å bare fortsette å jompe i vei som om ingenting har skjedd, og så er han ferdig for lengst liksom.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ^^^hahahahaha Se etter ansiktsuttrykk:-D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kan vel ikke det når dere er i doggystyle..med mindre dama har litt ugle-dna i seg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Montere speil på veggen? Hadde blitt rimelig bitter og sprelsk om jeg hadde fått en tørr gammel kondom inn i meg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er jo de som er lydløse og... Bare jokker og plutselig ferdig liksom Og de som brøler Smekk til han i trynet under sex, funker. haha. *dirty*. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Jeg er selv kvinne, og lurer på hvordan mannen som oftest oppfører seg når han får orgasme under samleie? Altså, hvordan kan jeg vite om han får det? Som andre har sagt her; se på ansiktsuttrykket hans. Kanskje du føler at han spruter også. Personlig bråker jeg fælt når jeg kommer, stønner høyt og går omtrent opp i bro hvis hun sitter oppå. Men det er meg. Jeg husker en fest en gang, hvor vertinnen og gutten hennes hadde et rom, mens hun jeg var sammen med da og meg selv hadde rommet ved siden av. Begge par holdt på hele natten, men vi hørte ikke han andre i det hele tatt. Hun hørte vi godt. Morgenen etter kom hun inn og sa at de hørte bare meg, og ikke hun jeg lå med! he-he. Folk er forskjellige. Kan han sprute sæd uten å få orgasme? Noen påstår det, men jeg tror ikke det. Da må det i mine øyne være et medisinsk særtilfelle. Og hvilke tips har dere for å få han til orgasme? (Jeg tenker på evt lengre forspill, stoppe sæden når den er på vei - siden det hender det kommer når jeg suger - slik at vi har sex lengre. Hjelper det?) Lengre forspill er alltid en bankers. Det er ingenting som er så deilig å få utløsning når man er helt sprekkeferdig og føler at det er fare for å komme bare man kommer borti kjønnet med en finger. F.eks. kan dere beføle hverandre litt diskret på kino, på skolen, under foreldremiddagen, el.l. og på den måten bli kåtere og kåtere, men uten å ha mulighet for å gjøre noe med det før dere er alene. Når dere endelig blir alene bør dere prøve å ikke rive av hverandre klærne og peise på med en gang, men ta det rolig. Sakte og bløte kjærtegn når man er sprengkåt er rene torturen, fordi det blir man enda kåtere av. Men for stor opphisselse er ikke alltid bra for samleiet, fordi man da risikerer å komme for fort. Jeg vil da anbefale en sugetur (for ham) / slikketur (for deg) for å lette på trykket før samleiet. Gjerne en 69. Unge vil fort komme i form til mer lek igjen. Når dere har fått bort den værste kåtheten kan dere kose lenge 2. gang. Samleiet blir som regel bedre når dere har bedre tid. Fem-minutters elskov er kjedelig i lengden. Stoppe sæden hjelper hvis du stopper før han kommer. Hvis du eller han stopper sæden mens han kommer, vil den bare gå over i urinen. Da har han fått utløsningen. Men hvis du klarer å lese ham så bra at du stopper like før han kommer, da vil han bli mer opphisset og spruten vil gjerne bli sterkere. Sterkere/mer sprut kan du også kanskje få til ved å massere/trykke på prostatakjertelen (mellom pungen og rumpa) hans før og under orgasmen. Ellers er det generelle svaret på hva som skal til for å hisse ham opp, at du finner ut hva han blir opphisset av. Kanskje han blir veldig kåt av tanken på å binde deg til senga, eller at du har på deg gummistøvler. Ingenting er flaut eller dumt med sex - så lenge begge liker det (innen visse grenser da). Endret 4. februar 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Som oftest kommer det vel et lite stønneller noe i den retningen når mannen får orgasme. Etter at mannen får orgasme føres blodet ut av penisen og mannen får slapp penis, og dermed er du liksom "ferdig". Hvis dere vil gjøre det igjen er det bare å vente en liten stund, før dere igjen setter igang. Vi finnes vi som kan kjøre uten stopp, også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvordan vet man at mannen har fått orgasme under sex? Han stønner, legger seg med ryggen til , og sovner Det er jo litt flaut om fyren ikke klarer å "Gi beskjed" da.. Er jo litt flaut å bare fortsette å jompe i vei som om ingenting har skjedd, og så er han ferdig for lengst liksom.. Gjelder dette damer også? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Som oftest kommer det vel et lite stønneller noe i den retningen når mannen får orgasme. Etter at mannen får orgasme føres blodet ut av penisen og mannen får slapp penis, og dermed er du liksom "ferdig". Hvis dere vil gjøre det igjen er det bare å vente en liten stund, før dere igjen setter igang. Vi finnes vi som kan kjøre uten stopp, også. Jupp. Det er vell ganske individuelt. Min erfaring er at jeg klarer 3-4 ganger om jeg bare kjører på (eller jeg får si klarte da jeg var yngre - sjeldent noe mer enn 2 nå ) men om jeg stanser er det slutt. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er jo de som er lydløse og... Bare jokker og plutselig ferdig liksom Og de som brøler Smekk til han i trynet under sex, funker. haha. *dirty*. Sex er 10x bedre med sinte damer i senga believe me! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvordan gutter oppfører seg når de får orgasme er jo helt forskjellig fra person til person. Tror ikke det er noe mønster på det egentlig. Har aldri hatt sex, men har jo oppnådd orgasme når jeg har hatt god-stunder med min trofaste høyrehånd. Har merket at jeg noen ganger må bevege kroppen veldig, som i krampe, bare uten smerten. Andre ganger kan jeg ligge helt i ro som om ingenting har skjedd. Kunne liksom nappet i løken under middagsbordet og ingen ville merket det. Rart det der.. Men skal jo sies at jo større reaksjon fra gutten(meg selv som eksempel), jo bedre er orgasmen:P Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har opplevd alt fra stillhet til meget kraftige nytelsesstønn. Noen har blitt stive i hele kroppen, noen har bare sunket sammen. Tror det er veldig individuelt. Gutter kan få orgasme uten utløsning, men jeg tror ikke det er så vanlig, og eneste gutten jeg kjenner som har prøvd det mente bare det var ubehagelig. Jeg kan kjenne når gutter kommer, jeg er ikke sikkert på hva som skjer, men det blir liksom deiligere (det har ingenting med måten jeg har sex på, hvordan støtene går eller noe) også kjenner jeg at det pumpes ut. I få tilfeller er det ubehagelig, men da har utløsningen vært så kraftig at jeg var sikker på han skulle skyte hull i meg Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er ikke bare forskjellig fra person til person, men fra gang til gang. Min nåværende partner mener også hun kan merke det når det skjer. Interessatn. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Som jeg sa, det varierer. Har jo skjedd at jeg har tatt forsiktig på hodet etter utløsning, da var det så følsomt at hele området med lillemann, liksom hele midterste del av kroppen bare trekker seg bakover, som å komme seg unda. Dette sluttet jeg jo med en gang, siden jeg rett og slett ikke fikk til å fortsette. Men om man har sex, kan vel dette skje, og da har jo ikke gutten noen mulighet til å trekke seg unda. Hvertfall mindre mulighet, enn en som bare bruker hånden til stimulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg