aklla Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har ett sprøtt problem, etter at jeg oppdaterte mitt skjermkort-driver, så ble all tekst enten kursiv eller fet... dette er veldig plagsomt, noen som har noen tips til hvordan jeg kan fikse dette??? dette gjelder mozilla, skrivebordet, start-menyen, klokka, filer osv... Sjekk bildet, det forklarer mer btw, det er windows XP Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vet ikke dette sikkert, men at skriften endrer seg har kanskje mer med det wmp windows-skinnet du bruker enn skjermkortdriveren. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 prøvde med Windows Classic, akkurat det samme skjedde der... har uansett ikke endret noe på theme på lang tid, så det er rart at det plutselig skal skje... Lenke til kommentar
AESU Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Noen ganger ser det ut som skriften endrer seg, men det du egentlig har gjort er å zoome den ved å bruke Ctrl og scrolling. Men det er kanskje ikke det som har skjedd med deg.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 som du kanskje ikke så i første post, så gjelder ikke dette bare mozilla, men hele windows, altså skrivebordet, start-menyen, klokka, filer osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå