DigitalOverride Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei ja... Vet at vi har et bruktmarked, men det virker som om det er flere innom på forumet... Anyways: Jeg leter da altså etter en Pentium III, Slot 1 CPU. Disse er uhyre vanskelige å få tak i, så hvis noen vet om en som selger eller selger en selv ville jeg satt stor pris på å få vite om dette. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 ...Disse er uhyre vanskelige å få tak i... Det er også grunnen til at de fleste velger å ta utrolig høye priser for de. Har du ikke mulighet til å bytte ut hovedkortet da? Hvis det er mulig vil jeg heller anbefale det. Det trenger ikke koste så mye mer enn en PIII-800 heller. Lenke til kommentar
joa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hei Jeg har en p-III 1000Mhz Slot 1 CPU hvis det hjelper, bios kan vel sikkert oppgraderes på hovedkortet ditt hvis det ikke støtter cpuen. Hovedkortet tok kvelden forleden men jeg har altså cpu liggende her til salgs. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kan forlange så det hadde jo vært bra å høre hva du vil gi for den. Tenkte i området 500 kroner. :smile: Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Hehehe... Nå er det slik at CPU er til fattern, som har et hovedkort (AOpen AX6BC) som maks støtter P-III 800MHz. Han bruker maskinen kun til skriving i Word, lytte til musikk o.l. så han har egentlig ikke behov for noe nytt HK osv... Men men, han får vel bare klare seg fremover. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 joa: Sjekk PM... Kjøper den jeg hvis det er greit. Har en P3-450 her :-| Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har en 800EB version (133Mhz). Send mail med bud haakon77 at yahoo com Lenke til kommentar
joa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har en 800EB version (133Mhz). Send mail med bud haakon77 at yahoo com Hei Du kan få kjøpe cpu for 500,- kroner, du betaler oppkrav. Gi meg adressen din så sender jeg den til deg. Kan nevne at cpu aldri har vært overklokket. Liker å ha alt orginalt. Vennlig hilsen Kjetil Joa [email protected] Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har en 800EB version (133Mhz). Send mail med bud haakon77 at yahoo com Hei Du kan få kjøpe cpu for 500,- kroner, du betaler oppkrav. Gi meg adressen din så sender jeg den til deg. Kan nevne at cpu aldri har vært overklokket. Liker å ha alt orginalt. Vennlig hilsen Kjetil Joa [email protected] Jeg _har_ en PIII 800 Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har 2 stk PIII 600Mhz og 1 stk 800Mhz. 600 har kjørt på 800 i ca et år. Og 800 har kjørt på 1066 ca. ett år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå