Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei folkens! Jeg har fått tak i en Soda Stream brusmaskin av det gamle slaget. CO2-partonen har stått i siden den var ny, og virker framleis. Hvor lenge varer slike patroner? Soda Stream er blitt relansert med nye modeller. Vil de patronene som selges passe i min gamle maskin? Pris ca.? Får man smaksessens også, eller er det kun for å lage selters? Skal smaken tilsettes etter gassen, eller før? Den er komplett, jeg har tom. flaskene som fulgte med. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Nye bruker store patroner, samme man har til øltappetårn. Gamle mener jeg brukte patroner ala det man fikk til luftpistoler. Har både ny og gammel essenser selger de over alt, bla annet på nettbutikken til ekjøp og siba. Bare søk etter sodastream Endret 5. februar 2008 av AllFather Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hvor ulike er de nye og de gamle patronene? Har de samme tilkoblingskontakt, og kan de være ombyttbare? Selger noen den gamle patrontypen? EDIT: Hva er denne her for? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...gory_tabcontent Og hvorfor finner jeg ikke reservepatroner på siden? Endret 5. februar 2008 av Gurin Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det gjør at du kan lage "farris",hehe http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q0AAAEVPMkcpvAs Gasspatron. Stor forskjell. Disse er vel 30cm lange eller noe og varer en evighet. De gamle det stikk motsatte Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Farris? Det lager jeg selv med van fra springen og CO2 fra maskinen. Hva er det i denne flasken, da? Imsdal? Imsdal + klimagass = Farris. Litt av poenget er jo å lage brus av springvann. Farris har jo masse mineraler og litt salt. Er det det denne flaska inneholder? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da må du nesten spørre produsenten. FYI: Farris er ikke bare vann og kullsyre. Du bruker jo springvann, dette er essens..... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei folkens!Jeg har fått tak i en Sado Stream brusmaskin av det gamle slaget. Fixed. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fytti helsikke så dyre Elkjøp var på gassen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå