Left Blank Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Alien glitch/ambient etc.. Kommentarer? http://www.dreambureau.com/dl/coax-alien_construct_zn9.mp3 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Flott noise, ambient, Dark Electro der. Litt rar overgang over til "tema" 2. Hørtes ut som det brått ble fadet over til en annen låt. Kan fint brukes som spillmusikk til et skikkelig paranoia og klaustrofobisk FPS spill. Det hadde da vært knall om det var enda mer dynamisk variasjon på beaten. Hva med et lite heavy drum'n'base parti et sted i løpet av låten? Eller et veldig stille pari? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Jepp du har helt rett, de forskjellige partiene er laget helt selvtsending av hverandre, slik at jeg bare mixa de sammen etterpa.. Jeg driver fortsatt med slike sanger sa skal se om jeg skal fa mere dynamikk i beaten, fa litt mindre monoton stemning.. Takk though! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå