Disorder Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) De tre banda er noe av den beste musikken jeg har hørt! Noen andre fans? Endret 3. februar 2008 av MegamanX Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hører en del på The Verve, ja Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bra tråd. Enda bedre med fire. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Kult! The verve er yndlingsbandet mitt. haha, ja, det skjedde noe tull med å lage den, så det kom fire. Ellers takk for at du syns det er en bra tråd. Noen som veit hvordan jeg sletter emner? Liker du egentlig noen av banda? Endret 3. februar 2008 av MegamanX Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bittersweet symphony var jo den mest sinnssyke landeplagen.. Men ålreit sang da! Sånn egentlig! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Bittersweet symphony var jo den mest sinnssyke landeplagen.. Men ålreit sang da! Sånn egentlig! Det er en av de beste sangene dems blant uttalige andre. Og Bittersweet musikkvideoen er den beste jeg har sett. Utrolig kul og bra. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Joy Division er et av mine favorittband, og Closer er et av de beste albumene noensinne gitt ut. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Joy Division er slett ikke verst. Suede og The Verve har jeg ikke noe forhold til, though. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har ikke noe forhold til The Verve (bortsett fra å ufrivillig ha hørt en del ganger på den maksimalt irriterende Bittersweet Symphony), men har alltid vært die hard-fan av Suede, tross at de ble uinteressante mot slutten av sin karriere. Joy Division er snadder, selv om jeg ikke er blodfan. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Suede var best i starten, ja. Endret 21. desember 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ok så fint for deg Har hørt endel på Suede av de tre bandene du nevner men ellers ikke noe annet enn tilfeldig radiolytting. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Så du er ikke en fan altså? Dette emnet er vel mer for fans. Men bare post dere som bare liker dem litt også! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Var, er et bedre ord enn er. Suede er jo oppløst, ikke vits i å høre ihjel gamle låter. Endret 4. februar 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Var, er et bedre ord enn er. Suede er jo oppløst, ikke vits i å høre ihjel gamle låter. Hva mener du med det?! Det er da like kult å høre på band som er oppløst. Musikken er jo der for det og er like bra. Alt jeg hører på er oppløste band untatt to. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Var, er et bedre ord enn er. Suede er jo oppløst, ikke vits i å høre ihjel gamle låter. Hm, man kan da vel høre som man vil? Musikk blir ikke utslitt, vet du. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skader vel ikke å høre på nye låter gjør det vel? Poenget mitt er bare at jeg hører på mye rart, og det blir kjedelig i lengden å høre de samme låtene om igjen og om igjen. Er det bare meg som blir lei av å høre samme gamle låta 1000 ganger på rad? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Skader vel ikke å høre på nye låter gjør det vel? Poenget mitt er bare at jeg hører på mye rart, og det blir kjedelig i lengden å høre de samme låtene om igjen og om igjen. Er det bare meg som blir lei av å høre samme gamle låta 1000 ganger på rad? Det fins flere låter enn bare en. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Skader vel ikke å høre på nye låter gjør det vel? Poenget mitt er bare at jeg hører på mye rart, og det blir kjedelig i lengden å høre de samme låtene om igjen og om igjen. Er det bare meg som blir lei av å høre samme gamle låta 1000 ganger på rad? Du kan jo høre de noen ganger? Herregud, jeg er ikke her for å krangle,hehe! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 ¨Hvilke låter liker du da? Alle sangene dems er jo bra! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Joy Division er <3, men de to andre har jeg ikke hørt så mye av. Bortsett fra klassikeren BS Symf av The Verve, såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå