Sessan Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Flere spørsmål om Dreamweaver. Jeg har laget et template og brukt dette til å lage mange andre sider. Nå endrer jeg ting i templaten men det vil ikke endres i de andre sidene, enda jeg velger "files that use..." når jeg trykker lagre. Skjønner ikke dette? Noen som kan hjelpe meg? Først får jeg spørsmålet "Update all files made from this template?" og en liste på de nye sidene jeg har laget. Så velger jeg update. Så får jeg "Look in ...Files that use navnpåtemplate eller Entire site" Under der igjen står det "Update: Library items eller Templates" og templates er haket av. Det finnes tre knapper: Done, Close, Help. Done-knappen er grå og kan ikke trykkes på. Nederst står det et vindu som viser at alle filene vistnok skal ha blitt oppdatert. Likevel endrer ingenting seg når jeg åpner de andre sidene. Hadde vært kjempefint med litt hjelp.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg lurer også på dette! Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå