Gå til innhold

Billigspill til Wii

Gromle

Anbefalte innlegg

Hvis dere ikke har noe imot å kjøpe brukspill, så har jeg funnet spill til 100-200kr hos GameStop flere ganger.

Fant Sea Monsters: A Prehistoric Adventure, et veldig ukjent spill til 49kr der engang, så måtte bare ta det med selv om jeg aldri hadde hørt om det før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No More Heroes £17.99 hos Play.com :)

Ca. 180kr for spillet med gratis shipping ja! Lurer på om ikke jeg skal bestille det da ;)

Så forøverig at det var salg på GameStop (Skien, vet ikke om det er det på de andre gamestop butikkene) i dag, en del Wii spill som lå på rundt 250kr. Ikke så værst det heller.

Lenke til kommentar

Var jo bare sånn Playtrade greie på No More Heroes :(

Må benytte meg av lav pundkurs og kjøpe meg et eller annet spill, Batallion Wars eller Rayman Raving Rabbids???Hadde lyst på Boom Blox egentlig, men det går vel akkurat over 200kr grensen. Noen som har sett det billig andre steder???

Noen som vet noe om alle de forskjellige "sport" spillene de selger på Play, Beach fun osv? De er jo billige, bare 13 pund eller noe, verdt det?

Nei, hvilket eller hvilke spill skal jeg kjøpe, får sette en grense på 2 da.

Edit: No More Heroes koster 18 pund på Amazon, så da er det også med i vurderingen.

Endret av Francesca_
Lenke til kommentar
Var jo bare sånn Playtrade greie på No More Heroes :(

Må benytte meg av lav pundkurs og kjøpe meg et eller annet spill, Batallion Wars eller Rayman Raving Rabbids???Hadde lyst på Boom Blox egentlig, men det går vel akkurat over 200kr grensen. Noen som har sett det billig andre steder???

Noen som vet noe om alle de forskjellige "sport" spillene de selger på Play, Beach fun osv? De er jo billige, bare 13 pund eller noe, verdt det?

Nei, hvilket eller hvilke spill skal jeg kjøpe, får sette en grense på 2 da.

Edit: No More Heroes koster 18 pund på Amazon, så da er det også med i vurderingen.

Husk at prisen som står på amazon blir lavere når du kjøper. Jeg tok boom blox for 19.98 og håpet å ha flaks i tollen, men da jeg betalte var prisen bare 17.98. De fjerner vel momsen eller noe sånt. Du må jo betale frakt, men den teller ikke med i tollvesenets beregninger. Kjøp NMH forrestwen

Lenke til kommentar

"Resident Evil: UC" hos Elkjøp (nett og butikk) = 199kr

"Tomb Raider: Anniversary" hos Game = 299

"No More Heroes" hos GameStop = 299

"Far Cry", "Spiderman 3", "Pirates of the Caribbean: At Worlds End", "Transformers" og et par til på Komplett.no = 49kr stykk (Skulle kjøpe "TMNT" og "Pangya!", men de ble fort utsolgt gitt)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Har ikke nintendo noen form platinum eller noe sånt til spilla sine? Synes wii-spillene jevnt over er ett par 100lapper dyrer enn spill til andre konsoller\pc. Hva kommer det av?

De skal da være billigere enn Ps3/360? I snitt i alle fall? Hvis du betaler mer enn 450kr for et spill, så bør du lete etter et nytt sted å kjøpe det. Har fått alt jeg har vært interressert i, til under den prisen.

Hvor finner du de til den prisen? De fleste sjapper her i Tromsø selger dem til 500kr++.

I Tromsø skal det komme Gamestop, de skal visst være billige. Eller så kan du jo kjøpe brukt på Game.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg for min del HATER cdon veldig sterkt... av en enkel grunn, først jobber jeg veldig hardt, for å klare å skaffe 500 Kr på en uke, (er bare 12, så det er ikke så lett) vaska til og med dassen! så har jeg endelig nok penger, så bestiller jeg GTA IV på cdon, venter 4 dager, det kommer en pakke i posten, jeg blir ektremt glad for spillet er jo råbra, men når jeg åpner pakka, er det en eller annen stygg dvd av en mongo-serie inni, faen jeg ble forbanna... bruker absoluttspill.no jeg

Lenke til kommentar
Jeg for min del HATER cdon veldig sterkt... av en enkel grunn, først jobber jeg veldig hardt, for å klare å skaffe 500 Kr på en uke, (er bare 12, så det er ikke så lett) vaska til og med dassen! så har jeg endelig nok penger, så bestiller jeg GTA IV på cdon, venter 4 dager, det kommer en pakke i posten, jeg blir ektremt glad for spillet er jo råbra, men når jeg åpner pakka, er det en eller annen stygg dvd av en mongo-serie inni, faen jeg ble forbanna... bruker absoluttspill.no jeg

12år og GTA IV? :S

Og poster det under billigspill til Wii?

Du har missforstått noe kraftig her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...